logo songteksten.net

If Life is a dream, I want to keep on dreaming

Gestart door Jean Plouvier, 22 maart 2007, 09:48:40

Vorige topic - Volgende topic

Ben je het met deze stelling eens?

Ja
2 (18.2%)
Misschien
1 (9.1%)
Een beetje
2 (18.2%)
Weet niet
0 (0%)
Nee
5 (45.5%)
Geen zin om erover na te denken!!!!!
1 (9.1%)
Geen mening
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Jean Plouvier

Wel eerlijk stemmen!!! Anders hebbie nix aan de uitslagen!!!
En steeds maar 1 stem per keer.

Groetjes Jean Plouvier

maartj..

Ik heb nee gestemd. Verschrikkelijk, om eeuwig te willen leven. Op een gegeven moment heb je het hier ook wel gezien. :Y

Legolas

Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

maartj..


Jetje15

nee...niet voor iedereen is het leven als een droom!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Er staat dan ook "Áls het leven een droom zou zijn, wil ik blijven dromen."

Buffy16

Ik heb 'een beetje' gestemd, ik zou op z'n minst wel willen weten wat ik mis tijdens dat dromen! Wat gebeurt er als ik stop met dromen en ik word wakker? Hoe ziet het er dan uit? Daar zou ik dan wel nieuwschierig naar zijn.......Pfff ik denk teveel...... :{

Jetje15

nou...áls dit een droom is, geef mij dan maar een andere...misschien eentje waarin ik niet chronisch ziek ben.. :{
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ben je ziek dan? Wat erg, wat heb je, als ik vragen mag? (het gaat me natuurlijk helemaal niets aan dus als je het niet wil vertellen is dat je goed recht) ik heb zelf een hernia, daar heb ik ook iedere dag last van. je stuit gewoon tegen zoveel onbegrip.....

Jetje15

ik heb het ehlers danlos syndroom, mn bindweefsel takelt langzaam af, wat betekent dat ik over onbepaalde tijd bijna niets meer kan..
een hernia krijg ik ook ckerweten ergens in de loopbaan van mn leven, mn vader heeft er 4 gehad, mn zusje eentje toen ze 13 was.. door mijn ziekte(ik ben de 2e die t heeft in onze hele familie) krijg ik m onverbiddelijk ook.. niet echt een prettig vooruitzicht..
t balen hiervan is eigenlijk nog wel t meeste dat er niets aan te doen is.. t zit in mn dna.. and that sucks..  :{
maar ach.. zoveel kan ik er niet aan doen..beetje fysio enzo.. maar meer eigenlijk niet..
hoe kom jij aan je hernia dan? verkeerd iets gesjouwd ofzo?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Hm klote voor je zeg. Ik ben een keer hard gevallen op rug, en ook een keer van de trap gevallen. Denk dat 1 van die 2 keren de hernia heeft veroorzaakt. Ik laat in juni een borstverkleining doen, daar kan de rugpijn ook aan liggen, dus ben benieuwd...

Jetje15

ja...ik ook! wanneer wordt je aan je hernia geholpen en waar? mijn zusje ging naar zo'n privekliniek in roosendaal volgens mij...was echt perfect! zoveel beter dan alle keren dat mn pa int ziekenhuis lag voor zn hernia's!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ik laat me ook helpen in Roosendaal, in het Fransiscus, heeft je zusje ook een borstverkleining laten doen?
mijn tante is geopereerd aan haar hernia maar dat ging ook fout, nu moet ze iedere dag een uur gaan liggen...dat wil ik dus niet...

Jetje15

ai! nou..bij mn zusje kwam t deels door de aanleg(die we bijna allemaal hebben, zeker met de ziekte erbij die bij ons allemaal in zekere mate toch wel aanwezig is...toch een beetje extra flexibel zijn enzo).. maar ze heeft ook heel fanatiek zitten sporten, jazzbalet, al die dingen.. niet echt goed voor je rug.. plus ze wilde eindelijk die sixpack(ze is enorm veel afgevallen) en ze heeft daardoor alleen maar aan dr buikspieren gewerkt.. ook niet goed voor je rug..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ja bij zit het ook in de familie, mijn oma heeft een hernia gehad, mn moeder een beginnende hernia en die tante heeft het dus ook.
Ik heb ook vanalles gedaan: ballet, stijldansen, clubdance en streetdance. Ik wist trouwens niet dat buikspieren doen slecht voor je rug is, die kreeg ik juist altijd op van de fysiotherapeut...hmz.....