logo songteksten.net

If Life is a dream, I want to keep on dreaming

Gestart door Jean Plouvier, 22 maart 2007, 09:48:40

Vorige topic - Volgende topic

Ben je het met deze stelling eens?

Ja
2 (18.2%)
Misschien
1 (9.1%)
Een beetje
2 (18.2%)
Weet niet
0 (0%)
Nee
5 (45.5%)
Geen zin om erover na te denken!!!!!
1 (9.1%)
Geen mening
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Jetje15

er zijn maar weinig mensen die op een jonge(en meestal dus gezonde) leeftijd al last krijgen van hun rug...en zo zijn er ook de mensen die graag aandacht willen hebben en dus faken, of er zijn de aanstellers die van een mug een olifant maken...vandaar ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Ra58

dat is geen rede om als arts iemand niet serieus te nemen. En daarbij, hij krijgt er toch wel mooi voor betaalt
Metal up your ass!

Buffy16

Ja dat dacht ik dus ook, ze hebben waarschijnlijk al een fortuin verdient aan mij.... :N

Ra58

Ja ik kijk er echt van op dat dat zo gaat
Metal up your ass!

Buffy16

Het is ook gewoon schandalig, ik loop al met rugklachten sinds mn 12de, en op mn 18de konden ze pas vinden wat het was, toen pas mocht ik eindelijk een MRI-scan laten maken....waarop ze zagen dat het een beginnende hernia is...maar omdat ik ook last heb van mn nek en mn schouders laat ik die borstverkleining doen, zal ook wel veel schelen. Zijn ook al die dokters op tegen, maar ja....

Ra58

Metal up your ass!

Buffy16

Ja precies, daarom zet ik het ook gewoon door. Ben wel bang voor littekens, maar liever dat dan steeds pijn

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

Buffy16

Haha *schaamschaam* Nou ja kom ik ook wel overheen, is niet het ergste van de wereld. Die pijn is erger.

maartj..

En meestal trekken de littekens voor een heel groot deel weg he. :)

Ra58

Metal up your ass!

Buffy16

Ja daarom, dus ik ben er al een stuk geruster op...er is nu natuurlijk ook die littekenzalf, zal misschien ook helpen

maartj..

Ja, littekenzalf helpt echt goed! Meestal zie je het dan alleen in de zomer, als de rest van je huid bruiner wordt. Maar dat ligt ook aan het litteken, maar over hetalgemeen helpt dat goed.