logo songteksten.net

If Life is a dream, I want to keep on dreaming

Gestart door Jean Plouvier, 22 maart 2007, 09:48:40

Vorige topic - Volgende topic

Ben je het met deze stelling eens?

Ja
2 (18.2%)
Misschien
1 (9.1%)
Een beetje
2 (18.2%)
Weet niet
0 (0%)
Nee
5 (45.5%)
Geen zin om erover na te denken!!!!!
1 (9.1%)
Geen mening
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Buffy16

Ja gelukkig, mijn moeder heeft ook een borstverkleining laten doen, die heeft nog wel zichtbare littekens, maar dat was natuurlijk ook al meer dan 20 jaar geleden dat dat gebeurt is...nu doen ze het waarschijnlijk nog netter

Ra58

Ja littekens zijn makkelijk weg te werken tegenwoordig
Metal up your ass!

Buffy16

Eerst wilde ik het niet doen omdat ik bang was dat die littekens niet meer weggingen, nu denk ik: Wees blij dat je niet ongeneeslijk ziek bent, of een hart of een nier nodig hebt. Ik heb alles een beetje in perspectief gezet en ik schaam me nu dat ik ooit zo ijdel heb kunnen denken..... :@

maartj..

Nee joh! Dat is heel normaal, iedereen wil toch mooi zijn. Je hoeft je daar echt niet voor te schamen.

Buffy16


maartj..

En je hebt dan wel geen chronische ziekte, of een hart of nier nodig, maar je zit wel met een hernia he. Je mag best eisen stellen. :)

Buffy16

 :') :') :') iedereen is zo lief voor mij.........*snik* Ik kan deze steun zo goed gebruiken, ik zie er steeds minder tegenop..... ^O^

Jetje15

hihi...lol..van mij ook alle steun hr ;) ook al ben ik er wel eentje met een chronische ongeneeslijke ziekte :P mn zusje heeft, van dr herniaoperatie, maar een ienieminie litteken, 1 centimeter groot, hoogstens! en dat zie je al bijna niet meer...dus goede hoop daat iig voor..voor je borsten i don't know
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Citaat van: Jetje15 op 12 mei 2007, 13:27:50
hihi...lol..van mij ook alle steun hr ;) ook al ben ik er wel eentje met een chronische ongeneeslijke ziekte :P mn zusje heeft, van dr herniaoperatie, maar een ienieminie litteken, 1 centimeter groot, hoogstens! en dat zie je al bijna niet meer...dus goede hoop daat iig voor..voor je borsten i don't know

Tnx!
Tja, ik maak me er ook niet meer zo druk om. Dan maar littekens, weet je. Altijd beter dan pijn. De beperkingen zijn zo frustrerend...maar dat zal je zelf ook maar al te goed weten, denk ik...

Ra58

Citaat van: Buffy16 op 11 mei 2007, 18:03:11
Eerst wilde ik het niet doen omdat ik bang was dat die littekens niet meer weggingen, nu denk ik: Wees blij dat je niet ongeneeslijk ziek bent, of een hart of een nier nodig hebt. Ik heb alles een beetje in perspectief gezet en ik schaam me nu dat ik ooit zo ijdel heb kunnen denken..... :@

Goed dat je inziet dat het niet je leven hoeft te verpesten :)
Metal up your ass!

maartj..

En trouwens Buffy! Ik heb ook een voorbeeldje hoor, en daarbij hoef je je al helemaal niet meer te schamen, maar moet ik me schamen. xD
Ik heb een litteken onder mijn lip door een vervelend hockeystick-incidentje en ben daarvoor naar de plastisch chirurg gegaan (die er overigens nog niks aan wilde doen, maar over een paar jaar pas). Dás pas ijdel!
Je hoeft je nér-gens voor te schamen. Je hebt gewoon vervelende klachten en klachten zijn er om verholpen te worden. ;)

Buffy16

Ik kan niet zeggen hoe blij ik ben met deze woorden, van Maartje, Jetje en Ra. Op school wordt ik ook al zo gesteund door mn klasgenoten.....en hier thuis gelukkig ook....Dus bij deze een speciaal bedankje voor iedereen.... ^O^ ^O^ ^O^

maartj..


Buffy16

Cyber-steun haha, over een jaar heeft geen 1 jongere meer een psycholoog nodig!

maartj..

haha. :P Ach er zijn toch veel kinderen die idd "cybersteun" zoeken omdat ze niet willen dat hun ouders en psychologen (en mensen die ze irl kennen) bepaalde dingen over ze weten en blabla. En het is makkelijker om anoniem over je shit te praten he, toch een veilig gevoel omdat je altijd terug kan krabbelen.