logo songteksten.net

If Life is a dream, I want to keep on dreaming

Gestart door Jean Plouvier, 22 maart 2007, 09:48:40

Vorige topic - Volgende topic

Ben je het met deze stelling eens?

Ja
2 (18.2%)
Misschien
1 (9.1%)
Een beetje
2 (18.2%)
Weet niet
0 (0%)
Nee
5 (45.5%)
Geen zin om erover na te denken!!!!!
1 (9.1%)
Geen mening
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Buffy16

Klopt, online hoef je de persoon waar je tegen praat ook niet aan te kijken, dat scheelt ook al enorm....al kan ik dan weer wel ook alles met mn ma bepraten...dat kan idd ook lang niet iedereen

Ra58

Ja cyber-psycholoog. Ik vind het een goeie zaak :)
Metal up your ass!

maartj..


Buffy16

Hahaha nou hier vind ik het wel professioneel, hoor! Lange wachtlijst zeker, lol..... :mrgreen:

maartj..

O?
Nou dan moet je vanaf nu betalen. €5 per bericht, maar omdat jij het bent €4,50! :P

Buffy16

Whahaha groepskorting (tja, gespleten persoonlijkheid he? lol

maartj..

Niks groepskorting. Gewoon normaal tarief met 50 cent korting, totdat we het zwart op wit krijgen van je psych :P

Buffy16

Hahahaha je lacht hier zoveel af dat jedip zo weg is  :mrgreen: en dat nog wel na die lange dag op school! Heb allebei mn werkstukken trouwens ingeleverd, das al een last minder....

maartj..

Och, die had je toch al zolang af? :) Dan was de last sowieso al van je schouders geflikkerrt.

Buffy16

Nou, ze waren ver af, maar nu helemaal en ingeleverd. En das idd een hele last minder....met ons project gaat het ook goed, lekker een rustig weekje wat er aan gaat komen.....mn laatste lesweek op deze school....

maartj..

Lekker.. , laatste week! Ik moet er nog 2 en dan proefwerkweek.

Nou, ik krijg net van een vriendin een email over een project:
"Hey meid,
Je weet dat ik had gezegd dat je voor morgen het logboek naar Simone, en voor morgen je foto's naar Vicky moet sturen? Naja dat heb je natuurlijk allang gedaan. Tot morgen! "

WTF?! Ik had dat opstaan voor maandag, ik heb het nog lang niet af (tja waar is weekend anders voor). Krijg ik morgen op school lekker de zeik over me heen! Klote.

Buffy16

Ja das idd klote voor je, maar je kan er nu niks meer aan veranderen. Je projectgroepje moet gewoon niet zeuren! Zo!
Waar ging je project ook alweer over?

maartj..


Buffy16

Hmm ook niet het interessantse project om te doen...wij hebben een keer een uitzendbureau moeten opzetten als project, dat was best leuk om te doen...

maartj..

Naja er was niks aan de hand, wat het meisje dat het meeste zeikt was ziek. :P