logo songteksten.net

If Life is a dream, I want to keep on dreaming

Gestart door Jean Plouvier, 22 maart 2007, 09:48:40

Vorige topic - Volgende topic

Ben je het met deze stelling eens?

Ja
2 (18.2%)
Misschien
1 (9.1%)
Een beetje
2 (18.2%)
Weet niet
0 (0%)
Nee
5 (45.5%)
Geen zin om erover na te denken!!!!!
1 (9.1%)
Geen mening
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Buffy16


maartj..

Jep. :Y Als ze het voor 8 juni heeft, was het goed. :)

Buffy16


maartj..

Ik ben nog niet begonnen O-) Ik ga gewoon een beetje liegen in het logboek :P

Buffy16

Hehehe ja het is de bedoeling dat wij ook steeds notulen bijhouden van alle 'vergaderingen' maar dat hebben we ook nooit gedaan...we hebben trouwens vandaag het concept van ons werkstuk teruggekregen en het enige wat de leraar aan te merken had was dat er geen bronvermelding was, geen inhoudsopgave en geen verwijzing naar de bijlage....das niet verkeerd, inhoudelijk had ie niks aan te merken!!!!  ^O^ ^O^ ^O^

maartj..

Oeh jammer, dat jullie net die kleine stomme dingen vergeten zijn :Y Fijn dat het buiten dat perfectjes was :P

Buffy16

ja was idd wel een beetje stom, maar ja. Verder is het een superwerkstuk, nu helemaal! We hebben vandaag de definitieve versie ingeleverd, sommige groepen zijn nog niet eens klaar.....

maartj..

O dus nu mét inhoudsopgave enzo :P Ben benieuwd heur!

Buffy16

ja waah zie er goed uit nou...heb het werkstuk van die andere groep gezien en dat was maar de helft van ons pakket en dan nog niet eens goed...ben nu zelf ook wel benieuwd, heb volgende week mondeling.... :{

maartj..

Mondeling? :{ In het Nederlands wel? Mondelingen zijn zó eng!

Buffy16

ja ik weet het...wel nederlands idd, heb een keer een presentatie in het engels moeten geven, dat was een onderdeel van het mondeling maar dat vond ik niet zo erg...de leraar heeft wel gezegd dat ie degene die het meest afwezig zijn geweest een heel moeilijk mondeling gaat geven...en daar hoor ik gelukkig niet bij!!!

maartj..

Mondeling in het Nederlands is wel te doen.. Lukt vast wel, joh. ;)

Buffy16

Jawel, ik weet van mezelf dat ik er altijd ben geweest, als ik er niet was liet ik dat op tijd weten...anders dan de andere leden van mijn projectgroep, die kwamen gewoon wanneer ze er zelf zin in hadden, maar ja. Ik heb, samen met die andere jongen, hier niks van gezegd want de leraar heeft dit zelf ook in de gaten gehad....ik en die jongen komen er ws wel goed vanaf...

Ra58

Metal up your ass!

Buffy16

ja klopt, het is lullig. maar daarom ben ik blij dat die leraar alles zo goed in de gaten houdt, want ik weet dat hij heel eerlijk is daarin...vorig jaar had ik ook het gevoel dat ik alles steeds alleen moest doen en toen kreeg ik een supermakkelijk mondeling...en degene die het het meest hadden laten afweten waren gezakt