logo songteksten.net

Pinkpop

Gestart door VliegendeAnanas, 25 maart 2007, 04:11:29

Vorige topic - Volgende topic

VliegendeAnanas

Dus, gaan er nog mensen naar Pinkpop dit jaar?
_O_
De bandlist is dit jaar echt erg goed, vergeleken met voorgaande jaren.
PINKSTERMAANDAG 28 MEI
11.00-23.00 UUR
THE SMASHING PUMPKINS * LINKIN PARK
ARCTIC MONKEYS * SCISSOR SISTERS
WOLFMOTHER * THE FRATELLIS * KORN
EVANESCENCE * DAVE MATTHEWS BAND
STONE SOUR * 30 SECONDS TO MARS
THE KOOKS * MACY GRAY * MARIA MENA
THE MAGIC NUMBERS * FIVE O'CLOCK HEROES

ZONDAG 27 MEI
13.00-23.00 UUR
MUSE * SNOW PATROL
IGGY & THE STOOGES * RAZORLIGHT
GABRIEL RIOS * LOSTPROPHETS
ILSE DELANGE * GOGOL BORDELLO
OZARK HENRY * AMY WINEHOUSE
MAXIMO PARK * PAOLO NUTINI * GOOSE

ZATERDAG 26 MEI
15.00-23.00 UUR
MARILYN MANSON * WITHIN TEMPTATION
JULIETTE & THE LICKS * WIR SIND HELDEN
GOOD CHARLOTTE * C-MON & KYPSKI
STEVIE ANN * VIBERIDER

Buffy16

Wauw geweldig programma! Maar helaas, geen geld voor kaartjes..... :'(

Jetje15

mannn wat vet!! die stevie ann ken ik...hele coole meid ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Stevie Ann vind ik geen zak aan als het om haar muziek gaat. Ik heb haar door een toeval live gezien, en meteen stroomde de hele tent leeg, best triest. :P Maar dat kwam omdat er voor haar een grunge/punk/rock-bandje speelde en dan is haar kleffe akoestische muziek wel een hele switch die niet erg besteed is aan ehm.. tja.. mensen met lang haar en slayershirts enzo. :P

Ik wil ik wil ik wil naar pinkpop! :D Maar ik moet even kijken, als mijn zus gaat met haar vriend zal ik van mijn ouders ook wel meemogen, maar ik weet niet wat de vriend van mijn zus daarvan vindt. Achja ik zie het wel. :)

wunniieJ

ik ga niet..ik heb dan examens.

Ra58

manson ist enige boeiende voor mij
Metal up your ass!

maartj..

Ik ga niet. :'( Omdat m'n zus d'r rapport te slecht was mag ze niet, ze zou met haar vriend gaan en dan zou ik meemogen. Maarr ik zie het niet zo zitten om nu alleen met de vriend van mn zus te gaan en ik mag dat vast ook niet. :N

Jetje15

damn that sucks! ik zou heel graag the kooks, amy winehouse, 30 seconds to mars, maria mena,arctic monkeys, scissor sisters, linkin park, evanescence, muse, snow patrolpaulo nutini en good charlotte zien...awesome!!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik zou dan gaan voor Stone Sour! :Y En ook wel voor Linkin Park, Scissor Sisters, Wolfmother, KoRn, Evanescence, 30 seconds to Mars, eventueel The Fratellis. En Muse, Iggy & The Stooges, Lostprophets, Snow Patrol en Razorlight, en Marilyn Manson, Good Charlotte en Within Temptation. :D Maar het aller-álderliefste zou ik Stone Sour zien. :'(

Ra58

stone sour? goedkoop aftreksel van Slipknot...als ik corey was, had ik het wel gewten
Metal up your ass!

maartj..

Stone Sour is echt, echt héél anders dan Slipknot. Ik vind Slipknot ook leuker, maar Stone Sour is ook zeker niet verkeerd!
En Corey is eerst begonnen met Stone Sour trouwens.. Daarna kwam ie pas in Slipknot.

Ra58

goed dat kan :P maar slipknot is wel echt een stuk groter :Y
En ik vind persoonlijk stone sour niet echt gaaf ofzo. Dan zou ik toch voor slipknot gaan :)
Metal up your ass!

maartj..

#12
Stone Sour is ook wel groot hoor. :P Ze hebben zelfs in de top40 gestaan, dat vond ik wel schokkend. :{ Ik vond Stone Sour ook eerst niet zo tof, maar nu wel na een tijdje gwoon maar geluisterd te hebben. Je moet Sillyworld eens luisteren, en dan de tekst vooral. :') En Blotter vind je misschien wel leuk klinken. :Y En Bother is ook heel mooi.

Ra58

naja oke die klinken best goed :)
Metal up your ass!

maartj..

En Through Glass! En Made Of Scars! En 30/30-150!
Het is gewoon een ander kaliber dan Slipknot.. Niet echt nu-metal. Maar dat maakt het niet direct slechter.. Het is gewoon wennen om Corey in een ander genre te horen.