logo songteksten.net

Maatschappelijke stage.

Gestart door maartj.., 22 mei 2007, 22:52:45

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Gelukkig wel ja. De kracht van de puber&de kracht van groepsdruk. :P

Buffy16

yeah, power to the people!

maartj..


Buffy16

wahahaha we shall overcome!

maartj..


Buffy16


maartj..

Achja, schijt ons het wat :P
Vandaag een formulier inmoeten vullen - "in wat voor sector wil je werken?"- nou idioot dus. In de zorg en dan kon je kiezen uit: jongeren, bejaarden, minder validen. En meer van die sectoren. Ik heb dus alleen in de sector Cultuur twee dingen aangekruist; politiek en beeldende kunst. De rest kon me geen ruk schelen. :)

Ra58

Volgens mij hebben we het over n verschillende maartschappijlijke stage ofzo
Metal up your ass!

maartj..

De school ging aan de hand van die formulieren je stage uitzoeken. Hoes het bij jou dan?

Ra58

nou wij moeten dus gewoon ergens stage gaan lopen. 10 uur. En dan een verslag erover.
Metal up your ass!

Buffy16

denk dat maartje bedoelt dat de stage persé maatschappelijk moet zijn in de zin van bejaardenhulp enzo....waar mocht jij allemaal uit kiezen dan?

Ra58

ik moest gewoon zelf wat gaan zoeken. Het gaat volgens mij meer om dat je vrijwillegers werk doet. Maar het heet een maarschappelijke stage
Metal up your ass!

Buffy16

Gelukkig dat ik persé een juridische stage moet doen, vrijwillegerswerk is niks voor mij.....

maartj..

Wij mogen zelf iets zoeken, en als je niks vindt heeft de school er een voor je. En wat we er verder mee aanmoeten weet ik nog niet.

Buffy16

Hm ja bij ons is ook de school eindverantwoordelijk voor je stageplaats. Je mag de plek die je dan krijgt wel weigeren, maar dan moet je een weigeringsformulier tekenen, stage overdoen en die maanden dat je eigenlijk stage had moeten lopen krijg je geen studiefinanciering....ik heb de stage dus maar aangenomen  :Y