logo songteksten.net

Maatschappelijke stage.

Gestart door maartj.., 22 mei 2007, 22:52:45

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Jup, en die worden er supergestresst van. :P

Ra58

Worden jou ouwelui ook zo afgetuigd door de leerlingen?
Metal up your ass!

maartj..

Ehm.. geestelijk misschien, ik weet niet.

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Nja tuurlijk horen ze wel eens dingen via mij of Merel. Maar dat valt wel mee. Mijn moeder is de populairste geschiedenisser op haar schooltje, maar da's omdat de rest ouwe grijze kerels zijn. :')

Buffy16

terwijl de meeste geschiedenisleraren juist grijs en stoffig zijn...dan boft die klas wel waar je moeder aan les geeft...wij hadden ook een lerares maar zat tegen het grijs en stoffige aan, was dus niet zo'n succes...

maartj..

Ik had de afgelopen twee jaar écht een supertoffe geschiedenisleraar, hij was denk ik 26 jaar en hij kon echt superleuk vertellen, was grappig enzo. En hij zag er voor een leraar best redelijk uit. :') Maar nu gaat hij ergens in een Limburgs gat iets met politiek doen ofzo, best jammer.

Ra58

Ik had ereen en van hem heb ik n filth CD gehad :D
Metal up your ass!

maartj..

Waar heb je die vent opgeduikeld zeg?

Buffy16

Hahaha ik heb op deze school zo'n leraar...bandshirts, lang haar, speelt gitaar enz. Heel aardig, en staat ook echt voor de leerlingen. Probeert ons zoveel mogelijk te helpen met alles, heb ik ook een jaar maatschappijleer van gehad, vond ik altijd een erg leuk vak.

maartj..

Mag dat? Toen mijn ouwe techniekleraar op school kwam werken was iedereen heel geschokt dat hij drie (of vijf, ik weet niet zeker) oorbellen had en hij mocht afgelopen jaar zijn haar nog steeds niet laten groeien, of een hanekam laten scheren. Dus nu heeft ie op de zijkanten nog wel haar, maar gemilimeterd, en in het midden een strook langer haar.
Want als leraar mag je er niet te aanstootgevend uitzien he. :P Bij ons mag een leraar niet eens in een korte broek les komen geven. :')

Buffy16

Ow, nee hier maken ze er niet echt een probleem van, al kan ie met geeneen leraar goed opschieten....

maartj..

Tsja dat krijg je he.. De rest van de leraren zal hem wel als uitschot zien ofzo?

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Maar zo denkt de degelijke volwassene van deze tijd wel :P