logo songteksten.net

Maatschappelijke stage.

Gestart door maartj.., 22 mei 2007, 22:52:45

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Ja dat is idd wel hoe hij gezien wordt, heb ik het idee...hij zegt zelf ook dat hij nooit mee gaat met personeelsuitjes omdat hij niemand heeft om bij te zitten enzo...toch triest dat '' volwassenen' meedoen aan die anders-is-slecht-gedachte...

maartj..

Tsja, dat blijft nou eenmaal hangen vanuit je jeugd enzo. Terwijl het juist zo leuk is om anders/opvallender/unieker-dan-de-doorsnee-mens te zijn.

Buffy16

precies vind ik ook. zo zonde dat mensen zo kortzichtig kunnen zijn

maartj..

Tsjaaa, overal tegenwoordig. Ik ging met 'n jongen uit mijn klas naar de stad, en toen gingen we voor wat onzin waarvoor je niks wil betalen even de Zeeman in. Kijkt hij eerst of er mensen aankomen die hij kent, en gaat hij (als hij niemand heeft kunnen vinden) dan pas naarbinnen. :')

Buffy16

aaaw nee! dat kan mij dus écht niet boeien of iemand mij daar ziet binnengaan, iemand die zich daaraan stoort zou ik toch niet in mn sociale kringetje willen hebben

maartj..

Ach weet je, ergens kan ik de gedachtengang van die jongen wel begrijpen. Ze hebben een mega huis, een jacht, en al die onzin, en dan ben je het gewoon niet gewend he. :N

Buffy16

Ja das wel zo, en wederom: hoe kortzichting kun je zijn? als je je stoort aan iemand die de zeeman binnenloopt....

maartj..

Tsja.. Ik weet niet, maar ik merk de laatste tijd dat ik me er ook niet zo prettig bij voel daar naar binnen te lopen (terwijl ik weet dat het fout is me daar niet prettig bij te voelen).

Buffy16

hmmmja toch de druk van de meerderheid

maartj..


Buffy16

idd, ik roep wel heel hard kortzichtig enz maar iedereen bezwijkt weleens onder de druk, ik net zo goed....ik ga wel starten met een assertiviteitscursus...wie weet helpt dat

maartj..

Een euhm.. training om voor jezelf op te komen als ik het goed heb :Y

Buffy16

Hahaha nee meestal niet, maar soms denk ik toch: trut, zeg er eens wat van, lol  :9 maar ben nu een paar weken bezig en gaat steed beter!

maartj..

Maar wanneer denk je dat dan?

Buffy16

Tja...das moeilijk....soms met familie of vrienden (die zeik ik niet zo makkelijk af als leraren) en als ik kritiek krijg op mn stage die ik eigenlijk niet terecht vindt...dan is het ook moeilijk voor mij om er wat van te zeggen