logo songteksten.net

songtekst download voor iPod

Gestart door DeroJack, 27 juli 2007, 22:14:36

Vorige topic - Volgende topic

DeroJack

Kun je ergens op internet veel  songteksten in *.txt  format tegelijkertijd  downloaden? Eventueel *.zip?
Groeten,
DeroJack

PS: Waar heb ik het voor nodig? Op de  iPod kun je  songteksten invoeren.  Erg  lastig en omslachtig, want via copy-and-paste  en  ook  nog alleen per nummer. Handiger is om ze in *.txt te hebben en dan in de map Notes doen. Ook tijdens het afspelen kun je Notes bekijken.   

maartj..

Ctrl-A, Ctrl-C, kladblok openen en Ctrl-V? Ik zie het probleem niet zo. :@

DeroJack

Handmatig in *.txt omzetten lukt voor 1 of 2 nummers, maar niet voor 20 CD's (sorry, ben misschien wat te hebberig :@).
Het gaat dus om het grote werk.

maartj..

Naja, ik weet van Dark Lyrics dat ze songteksten per album allemaal onder elkaar zetten.
Bijvoorbeeld "Eurotrash *klik!*" van Zeromancer (leuke muziek trouwens :D ), moet je maar eens kijken voor het idee.
Maar ik weet niet of jij daar wat aan hebt, want op Dark Lyrics staat alleen maar (gigantisch veel) metal, en soms wat bliepjesmuziek. En verder ken ik geen lyricssites die hun muzak zo neerpleuren.

maartj..

Jawohl! Dan klik je dat open, selecteer je alles en ctrl-C Ctrl-V? Heb je wel in een keer teksten van een cd bij elkaar. En het is leuk oom mee te blèren :@

maartj..

Ja ma-haar! :P Als je net zo'n billige regel niet kan verstaan is het handig of als je een liedje nog niet kent en wil weten waar het over gaat  :Y

maartj..


maartj..

Ja dat denk ik ook altijd :P En dan ga ik in de lyrics grutten en dan blijkt dat ik de helft fout heb :')