logo songteksten.net

Mensen die fout over je denken

Gestart door maartj.., 8 maart 2006, 20:33:24

Vorige topic - Volgende topic

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..

weet je dat ik 2 auto;s heb gezien met 666 op hun nummerbord? :P

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

4hout

stoer zeg! *ahum*

maja.. die duitsers kunnen er wat van jaa! omg! maartje.. zullen wij dezelfde auto's hebben gezien? ik heb ook 2 wagens met 666 gezien.. of waren het geen duitsers bij jou?:P
Darkness descends.. everyone dies!

maartj..

het waren Duitsers! :P een bruine krakwagen van VW geloof ik met 3 knullen erin 8-) en ene met oude ventjes maar ik weet niet meer welke auto :mrgreen:

Naath

Nou,, ik heb er eigenlijk schijtt aan, hoe mensen over mijn uiterlijk denken, als ik het maar mooi vind! Dan maken ze er maar rare opmerkingen over, ik vind het toch mooi?

StridJee

Dat heb ik ook,
alleen dan anders;

ik zie er uit als een barbie met eeuwige pumps, dat ben ik oook,
maar ook een voetballer/vechter.

mensen geloven niet dat ik dat doe.
als barbie maak ik mn handen niet vies.
maar een minuut later ben ik een vechter.

ik denk dat mensen moeten uitkijken met hun oordeel,
en anders denk ik achjaaa pech voor hen dat ze niet weten dat ik meer ben dan een barbie.
misschien moet je eens hetzelfde gaan denken?


Marlijnzzz

ok, dat is raar dat ik hier plotseling op reageer haha, ik heb zelf in de 1e klas mijzelf heeel anders voorgedaan dan ik in werkelijkheid was, Vlak voor de zomervakantie vroeg ik me af of ik wel wist wat ik eigenlijk wilde, IK ben zelf dol op scene style enzo en ik vind dat eigenlijk best wel vet, Maar toen was ik meer geinterresseerd in punk enzo. Ik vroeg het aan een vriendin van me maar zij is dus eigenlijk het tegenovergestelde van wat ik ben, ik heb schijt aan wat mensen van me denken en ik ben druk en ik wou dat er in mijn stad een winkel was waar ze mijn stijl kleding verkopen, nou zij dus niet, wat zullen andere mensen wel niet van haar denken? Dus ik zei tegen haar: ja ik wil wel eens weten of gothic me staat, en zij werd helemaal hysterisch JA EN ALS JE DAT DOET GA IK NIET MEER MET JE OM. -__- maar ja ik kon niet echt iets vnden en ik ben ook eigenlijk niet echt een gothic type, ik wil gewoon een aparte kledingstijl in het alternatieve gedeelte, niet in te delen. Laatst besloot ik dat ik mijn pony anders wilde en ik heb iets besteld opn holland attitude .nl en ik heb eigenlijk schijt aan wat andere mensen van me denken, ik weet nu ook dat die meid geen echte vriendin was, en toch, in mijn oude klas noemde ze je al gothic als je je nagels zwart gelakt had haha. Volg gewoon je eigen stijl ik weet nu tenminstje wie mijn echte vrienden zijn die me wel accepteren zoals ik ben, laat je niet beïnvloeden door de mening van adneren zoals dat ik wel ooit heb gedaan. Dat is zonde. Ik accepteer iedereen zoals hij/zij is.

kobe




Proficient in basic skills cut low ball

I saw many players use a variety of auxiliary equipment to correct the putter path. The Mizuno has launched the new Mizuno MP-59 Irons this year correct action in the correct swing path ball indeed is a good thing, but there is another important part can not be ignored. If the club face to new Mizuno MP-69 Irons was revealed by mizuno target ball is founder, even though the swing path be the pink of perfection, or to keep the ball in the correct route rolling. Founder of the face than the I want to buy Taylormade Burner 2.0 irons for my father more important the correct swing path.

would you please send the Taylormade R11 driver to me Dave Pilz developed by Putting Tutor putting practice aids to help me with the Founder of the face shot. If the rod surface closing or opening, Thank you for showing me Taylormade R11 irons right now the ball will hit the board on the iron beads, you can immediately know face being shot.