logo songteksten.net

liedje gezocht...

Gestart door natlietjah, 20 oktober 2008, 21:58:28

Vorige topic - Volgende topic

natlietjah

Heey, ik zoek een trager liedje.

Ik heb het al vrij vaak gehoord maar heb geen idee hoe het heet of wie het zing/maakte.

Deze zomer heb ik het gehoord op jim-tv tijdens de celebrity fitness (Belgische tv).
Het is eigenlijk een trager relax liedje, ze deden er dan ook niet echt fitness op, het waren meer yoga-stretch oefeningen.

Gisteren ofzo heb ik het ook gehoord in een aflevering van Jack&Jill.

Het refreintje eindigd steeds met "raindrop on fire" of teardrop on fire". Maar dit is de titel niet denk ik, want heb dit al in alle mogelijk combinaties ingegeven op internet enzo en hij vind niets...
De rest van de tekst hoor je niet echt goed, vooral de melodie eigenlijk. De rest is zo Enya achtig (je hoort wel dat ze iets zingen maar het zijn meer klanken dan woorden).

Ik weet dat het erg weinig info is, maar mssn weet iemand het toch he!
Let me know! Thanx

maartj..

http://www.youtube.com/watch?v=fG8eQBSp9Ao&feature=related
Kan dit het zijn? Van Massive Attack? Ik ken het totaaal niet, heb even gauw gezocht, ik vind het Enya-achtig en ze zingt over 'n teardrop soms. :P Als het dit niet is, weet ik het ook niet verder.

pipapino

hallo

ik zoek al een hele tijd naar een liedje ik weet alleen dat in de clip een bordje hangt op het einde met on air erop
miss dat iemand het weet

groetjes

Websmurf

weet je nog stukken tekst die gezongen worden?
ik kijk niet zoveel tmf/mtv eigenlijk..
Webmaster Songteksten.net -

pipapino

nee sorry

het is al wel een hele poos geleden van dat liedje

natlietjah

Heey,

Jaaa Maartje, dat is het!!! Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik had niet gedacht dat iemand mij zou kunnen helpen!
Het was dus idd Teardrop van Massive attack!

Thanx!

Grtjs

maartj..