logo songteksten.net
Hoofdmenu

skiieen (H)

Gestart door flientje_pinwin, 1 september 2005, 09:34:08

Vorige topic - Volgende topic

Wintersport

laggen
1 (16.7%)
nooit gedaan
5 (83.3%)
gedaan maar niet leuk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Stemmen gesloten: 1 september 2005, 09:34:08

CherryKiss

dit jaar in winterberg, liever ergens verder weg :)
maar, kan niet anders want ik ga met mijn vriendinnetjes en moet dus zelf betalen etc en winterberg is vrij goedkoop :9
heerlijk, 4 dagen continu op de piste, elke ochtend spierpijn, elke avond apres skieen :9

flientje_pinwin

dit jaar naar katschbergen, ik weet nog niet welke plaatsen er in de buurt liggen.. :N schandalig ik weet het, maar het ligt in de buurt van badgastein.. :) dat is wel een bekende volgens mij..
en het leuke is,, :) er ligt nu al sneeuw.. _O_

Kayleigh666

Weleens in Bulgarije geweest? Staat niet echt bekend om het skieën, maar dat kan er zeker! Is echt spotgoedkoop (handig als je het zelf moet betalen! >:) )

CherryKiss

ik heb er zeker wel eens van gehoord, goedkoop is het wel inderdaad, maar het nare is dat de reis vrij duur is :)

flientje_pinwin

en een lange reis, ik weet niet hoe jij reist, maar als je met de bus gaat is dat niet te doen, wij moesten vorig jaar 13 uur in de bus.. :{ niet uit te houden zo lang,, als je tenminste een goedkope bus hebt, wij hadden geen luxe klasse, anders komt er nog weer veel euri's bijop.. ;)

Kayleigh666

Nee, ik ben toen met het vliegtuig geweest.

CherryKiss

Mocht ik daar gaan skieen dan kies ik serieus het vliegtuig, ik ga geen 13 uur in een bus zitten, no-way :{ dan maar paar centen meer betalen :{ :+

Kayleigh666

Je hebt tegenwoordig hele goedkope vliegtickets hoor! Een beetje speuren op het internet doet wonderen. En in Bulgarije vind je zo onderdak, een bed & breakfest ofzo, een klein hotelletje.......

flientje_pinwin

en dan nog sneeuw.. :P

CherryKiss

goedkope vliegtickets klopt, maar ik vertrouw dat nooit zo :+ ik vlieg liever met KLM O-)

flientje_pinwin

je weet maar nooit,, mischien is de KLM ook niet altijd perfect..

beetje dubbelop.. :P

CherryKiss

KLM is zeker niet altijd perfect, maar omdat de klm meer geld vraagt voro tickets kunnen ze ook meer investeren in onderhoud etc, kijk naar die ene onur air ofzo, die kon dat niet doen ivm kosten ;) daarnaast krijg je bij KLM onder de reis iets te eten en drinken, bij goedkopere maatschappijen moet je hiervoor betalen op korte vluchten.
En daarnaast, bij goedkope vliegvaartmaatschappijen heb je minder beenruimte, en dat is vrij kut :{

flientje_pinwin

jha okej dat is wel waar.. :Y

van de week de skigroep gezien.. *) we gingen schoenen passen .. op school in de gang,, was het pauze,, iedereen,, skieen, ik wil ook me.. :Y haha, ,te laat..  }) Vet leuke groep hebben we.. :Y

flientje_pinwin

Woei Woei Woei.. :Y

over 26 daagjes vertrekken we.. :) Jezus.. wat heb ik d'r zin in.. :Y

Ik ging van de week mijn skibroek aandoen,, skischoenen en ski's , en toen op zolder 'skieën' vonden de ski's denk ik niet zo leuk. :P mja,, ik wel. ;)

Websmurf

zijn er nog mensen op wintersport geweest dit jaar?

ikzelf ben afgelopen zaterdag terug gekomen van een wintersport vakantie in Ruhpolding.. klein plaatjes bij de oostenrijkse grens.. Erg veel sneeuw gehad tijdens de vakantie, maar goed.. we gingen ook om te skieen he dus ;)
Webmaster Songteksten.net -