logo songteksten.net

Hoe maak ik een nieuwe artiest aan?

Gestart door pure-sandra, 23 november 2008, 15:20:59

Vorige topic - Volgende topic

chafvl

Mijn vraag is of de naam Charice Pempengco veranderd kan worden in gewoon "Charice". Dat is namelijk haar artiestennaam en niet Charice Pempengco. Zoals David Foster in 2008 zei: forget her last name, it is just Charice :-)


Europeetje

Hmm.. als ik kijk bij wikipedia en op youtube enz..
Dan staat haar naam wel zo geschreven.
Maar ik zal het wel veranderen ;)

Xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

chafvl

Thanx!
Als je bijv. in de hitlijsten ziet, staat daar wel gewoon Charice (artiestennaam). Op wiki staat ook
'Charmaine Clarice Relucio Pempengco (born May 10, 1992), better known as Charice'.
Ik denk dat de achternaam nog veel gebruikt wordt door de tijd dat Charice nog geen contract had en dus geen officiƫle artiestennaam.

Europeetje

Ja, dat is waar ;)
Nou ja, zo is het goed :P

Xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Citaat van: chafvl op 24 augustus 2010, 20:38:40
Thanx!
Als je bijv. in de hitlijsten ziet, staat daar wel gewoon Charice (artiestennaam). Op wiki staat ook
'Charmaine Clarice Relucio Pempengco (born May 10, 1992), better known as Charice'.
Ik denk dat de achternaam nog veel gebruikt wordt door de tijd dat Charice nog geen contract had en dus geen officiƫle artiestennaam.
Mja, dat is altijd een lastige discussie. Hoe haal je meerdere artiesten met Charice anders uit elkaar. Bijvoorbeeld voor de Idols/Xfactor/Popstars/Hollands got Talent winnaars noemen ze vaak alleen met voornaam, maar er zijn meerdere artiesten die bijvoorbeeld Jaap, Lisa, Jim heten.
Zolang er niet meer zijn is het niet erg, maar liefst zoveel inclusief achternaam om wat verwarring te voorkomen :)
Webmaster Songteksten.net -

lenn-

Ohja even een vraagje ik kan nu ik vertaler ben ook zelf artiesten toevoegen,
is het dan goed als ik zelf een artiest toevoeg als ik zie dat die er nog niet tussen staat?
En zo ja, moet ik dan ja of nee aanklikken bij 'musicopy vergoeding'?

Als ik niet zelf artiesten mag toevoegen, kan dan iemand HeyHiHello toevoegen?

Europeetje

Hmm.. ik heb ook even een vraagje...
Ik heb een album bij Drake Graham toegevoegd...
Wil ik van zo'n songtekst toe gaan voegen, maar die staat bij Drake 24/7.
Wie weet waar deze liedjes bij horen:

- Over
- Find Your Love

Bij welke Drake????

(Volgens mij hoort dit niet echt in dit topic, maargoeeed..)

Xx
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Citaat van: lenn- op 25 augustus 2010, 20:27:47
En zo ja, moet ik dan ja of nee aanklikken bij 'musicopy vergoeding'?
Ja hoor, geen probleem, check wel ff goed of ie er al niet tussen staat.

Muscopy vergoeding is niet echt relevant meer op dit moment. Vul daar maar gewoon "ja" in.
Webmaster Songteksten.net -

evaa

kan je misschien Orianthi toevoegen ? en bedankt voor kris allen toe te voegen :D

Europeetje

Ja tuurlijk :)
Dat was Michael Jackson zijn lead gitariste :D  O-)

http://songteksten.net/artist/lyrics/7763/orianthi.html






Citaat van: Europeetje op 26 augustus 2010, 12:48:40
Hmm.. ik heb ook even een vraagje...
Ik heb een album bij Drake Graham toegevoegd...
Wil ik van zo'n songtekst toe gaan voegen, maar die staat bij Drake 24/7.
Wie weet waar deze liedjes bij horen:

- Over
- Find Your Love

Bij welke Drake????

(Volgens mij hoort dit niet echt in dit topic, maargoeeed..)

Xx

Weet iemand hier het antwoord op? :@

XxX
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Ik durf het niet te zeggen danielle, vind het zelf ook onduidelijk welke nou bij wie hoort :p
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Haha, okee xD
Nergens staat zijn achternaam op het internet ook :S

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Nope, enige wat ik heb kunnen vinden is dat Drake 24/7 de band is van Drake Bell, maar verder weet ik het ook niet :p
Webmaster Songteksten.net -

evaa

echt? wow ;D ik ken Orianthi vooral door Adam Lambert want ze is mee op zijn tour he ^^