Mag ik even vragen wie Adam Young als artiest heeft toegevoegd? Adam Young is als zijn eigen naam geen artiest, hij is namelijk de persoon achter Owl City (en ook nog achter een berg andere projecten). Ik had vandaag de songtekst Middledistancerunner van Chicane toegevoegd, en daar heeft Adam Young de vocals voor gedaan, dus ik had het de titel Middledistancerunner (ft. Adam Young) gegeven: de titel die ook op iTunes te vinden is. Maar iemand heeft dit dus gewijzigd in 'Middledistancerunner' van Chicane en Adam Young. Maar omdat Adam Young in feite onder zijn eigen naam geen artiest is, en zeker geen jazz-artiest zoals de artiestpagina zegt, denk ik niet dat dit helemaal klopt.
In plaats van dit te zeggen dat het een liedje van Chicane en Owl City is, is ook geen optie, want dat is het ook niet. Laat dan voor mijn part gewoon helemaal weg dat Adam Young aan het nummer heeft meegeholpen. Maar zo klopt het niet...
Kan in ieder geval de artiest Adam Young weer verwijderd worden?
Edit: ik heb zelf al weggehaald dat het Jazz is. Er is een iTunes match met een Adam Young in het genre jazz, maar dat is dan een compleet andere Adam Young. Op deze manier gaan die met elkaar verward worden.
Het lijkt me gewoon het beste de hele artiest te verwijderen en gewoon de titel 'Middledistancerunner (ft. Adam Young) te laten, of maar helemaal weg te laten dat Adam Young aan het nummer heeft meegeholpen.