logo songteksten.net

vertaling plaatsen?

Gestart door Snowowl, 13 mei 2009, 00:25:55

Vorige topic - Volgende topic

Snowowl

Hoe kun je een nieuwe vertaling plaatsen?
Het toevoegen van de originele songtekst lukt nog wel, maar ik zie nergens waar ik de vertaling kan submitten?

Grtz
Evelien 'Snowowl'

(owja, p.s.: is het mogelijk om van de vertalingen die uit de database van Nedtlyrics weer de naam van de oorspronkelijke vertalers toe te voegen? (als in vertaald door: insert name here))
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

Hoi Evelien,

Dat gedeelte is nog in ontwikkeling :)
Eerste prioriteit was voor mij het weer online krijgen van de vertalingen, ik ga nu aan de gang met het beheer gedeelte.

Ik heb uit de originele database alleen de usernames (en kan die dus moeilijk matchen met de usernames uit mijn database). Als je mij aangeeft wat je username op de Nedtlyrics was dan kan ik ze koppelen aan je huidige useraccount.

Op songteksten.net werkt het als volgt: zolang je zorgt dat je ingelogd bent als je een vertaling of songtekst toevoegd, wordt deze automatisch aan jouw account gekoppeld en komt er dus bij de songtekst of vertaling te staan dat deze door jij is toegevoegd.
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

Ah ok, prima dan wacht ik geduldig af :3

Mijn username hier is hetzelfde als degene die ik op nedtlyrics had, Snowowl dus :P
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

#3
Ok, de vertalingen die jij op de Nedtlyrics site hebt geplaatst zijn weer gekoppeld aan jouw account :)

(ook zichtbaar rechts in je profiel: http://songteksten.net/profile/view/27892/snowowl.html en in een later stadium klikbaar net zoals bij de songteksten)
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

oh dat was snel! hehe, super! thanks :)
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

soms ben ik wel een beetje snel hoor ;)

no problemo  *)
Webmaster Songteksten.net -

Sandra_O

#6
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het top vind dat alle vertalingen en het vertaalwerk van de vertalers/editors van Nedtlyrics hier overgenomen zijn  ^O^

Ook nog een vraagje:
Mede door mijn editorwerk weet ik hoe ongelofelijk slecht de kennis van het Engels en het Nederlands is van sommige mensen die vertalingen insturen. Ik ben bang dat als je iedereen vrij en ongecontroleerd (vertaalmachine)vertalingen laat insturen, de kwaliteit van de site (die er goed uitziet btw) met rasse schreden achteruit zal gaan, komt hier een zekere vorm van controle op?
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Websmurf

Hoi Sandra,

Ze zijn gekoppeld hoor!

Er zal altijd een goedkeuringsstap plaatsvinden voordat een vertaling actief word op de site. Dat is nu voor de songteksten zelf ook al het geval. Die controle licht bij mij en jullie als lid van de vertalers groep op de site :)
Webmaster Songteksten.net -

Sandra_O

 Txs!   :mrgreen:

Goed dat er nog controle plaatsvindt  :Y
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Websmurf

jep, met de hoeveelheid onzin die dagelijks al in de songteksten sectie geplaatst wordt, zal wel moeten  :mrgreen:
Webmaster Songteksten.net -

P@ul

Van mij staan op de site ook een paar 100 vertalingen via Nedtlyrics. Onder de naam paul, wat nu P@ul is geworden.
Misschien kun je die ook koppelen.
Overigens was het meeste wat ik deed correctiewerk.
Leuk om hier weer bekende namen te zien!!!

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

mbosma

Mijn usernaam bij Nedtlyrics was dezelfde als bij Songteksten: mbosma
De zichtbare naam bij de vertalingen was: Menso
Kan je mijn vertalingen ook doorkoppelen? (waren er niet zoveel hoor)

Citaat van: Websmurf op 13 mei 2009, 08:25:32
...
Ik heb uit de originele database alleen de usernames (en kan die dus moeilijk matchen met de usernames uit mijn database). Als je mij aangeeft wat je username op de Nedtlyrics was dan kan ik ze koppelen aan je huidige useraccount.
...

Websmurf

Webmaster Songteksten.net -

guuido

weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voor een liedje/vertaling op de site geplaatst wordt? ik heb tijd geleden 2 liedjes gedaan maar ze staat er niett op, ik  :Z bijna