logo songteksten.net

Beheerder?

Gestart door Snowowl, 17 mei 2009, 02:26:45

Vorige topic - Volgende topic

Snowowl

Nog een vraagje van mij :P

als je naar de pagina's van de artiesten gaat waar een lijst van alle songteksten staat (joh dat rjimt), dan staat er rechts bij 'statistieken' ergens "beheerder" (heb nog geen beheerders zien staan eigenlijk maar ook niet uitgebreid alle artiesten doorgespit op zoek naar een) en de optie "Beheerder worden". Wat houdt dit nu eigenlijk in? En is het een functie die daadwerkelijk gebruikt wordt of juist eigenlijk helemaal niet?
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

Als je beheeder bent van een bepaalde artiest, ben je (mede) verantwoordelijk voor de teksten en informatie die op de site staan van die artiest. Je kunt dus teksten rechtstreeks corrigeren en de biografie gegevens van een bepaalde artiest.

het is een manier om mee te helpen aan het up-to-dat houden van de site.
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

ah mooi, dan zal ik me eens aanmelden als beheerder voor wat bands :3
May the bridges I burn light the way.

Snowowl

hm.. ik ben nu beheerder dus van wat bands, en songteksten kan ik zonder problemen toevoegen of wijzigen..
alleen dingen als albums toevoegen, of de biografieën wijzigen gaat steeds fout.
Ik krijg steeds als ik probeer op te slaan een melding dat ik geen bevoegdheid zou hebben hiertoe?
Als ik op 'wijzigingen opslaan' klik kom ik eerst op een pagina die zegt
"Oproep kon niet afgewerkt worden
Ga naar de homepage of probeer opnieuw."

dan klik ik op de link die onder "probeer opnieuw" staat, en dan kom ik op een pagina waar staat "Sorry, je hebt geen toegang tot deze sectie.."

Doe ik iets fout of...?
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

het probleem met het aanpassen van biografieen is opgelost!

het probleem met album toevoegen kan ik niet gereproduceerd krijgen..
kun je dat toevallig nog eens proberen?
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

nog eens geprobeerd bij t album toevoegen, weer dezelfde melding...
heb ff wat screencaps gemaakt van de meldingen die ik kreeg


als ik dan op "probeer opnieuw" klikte kreeg ik een pagina met het venstertje daaronder met de melding dat de veiligheidscheck niet gelukt is?

May the bridges I burn light the way.

Websmurf

hmm. vreemd.
heb je alle velden die je in moet vullen wanneer je een album toevoegd ingevuld? Of laat je er een paar leeg?
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

zover ik weet vul ik alles in, of ik moet nu al n stuk of 5keer iets over t hoofd hebben gezien :P
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

naa.. dat zal wel meevallen :p

heb het nog ff nagelopen (had het alleen getest bij bewerken van bestaand album) en er ging idd nog wat fout.
kun je het nog eens proberen?
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

Oei nu gaat t helemaal fout...
Ik probeer bij The Veils een album toe te voegen, dus ik klik op 'Album toevoegen', en ik krijg gelijk een blanco pagina waar enkel de volgende tekst op staat:
''Fatal error: Can't use method return value in write context in /home/songteksten.net/application/controllers/albums.php on line 263''
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

Oki, die fout is ook weer opgelost :)
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

ok, nu kom ik weer op het scherm om gegevens van het album in te vullen (nu zijn er ook meer gegevens in te vullen dan voorheen? klopt dat?).
Maar nogsteeds dezelfde foutmeldingen als ik het probeer op te slaan ('oproep kon niet afgewerkt worden. Ga terug naar homepage of probeer opnieuw').
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

ok, dat probleem is ook opgelost!
Webmaster Songteksten.net -

Snowowl

super :3
Zojuist probleemloos een album toegevoegd en een biografie, werkt allebei prima nu :D
May the bridges I burn light the way.

Websmurf

hihi :p

goed om te horen ;)
Webmaster Songteksten.net -