logo songteksten.net

Twitter !?

Gestart door Sandra_O, 28 mei 2009, 01:05:33

Vorige topic - Volgende topic

Sandra_O

Ik vroeg me af of iemand hier een Twitter account heeft?

Ik moet toegeven dat ik er in het begin nogal sceptisch tegenover stond, maar omdat een vriendin van me nu in Engeland zit en andere vrienden en mij van alles op de hoogte houdt via Twitter was ik min of meer gedwongen om een account aan te maken.

Tot mijn grote verrassing had ik meer online vrienden die ook een account hadden.  :mrgreen:

Ik moet zeggen dat het heel makkelijk werkt en het principe van het plaatsen van korte berichtjes heeft wel wat  :)
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

lenn-

Ik heb zelf ook al sinds april vorig jaar ofzo een twitteraccount. Ik vind het opzich wel leuk, bands volgen waar je fan van bent enzo,
en af en toe zelf iets tweeten =]

Websmurf

jep! @adamvandongen
vooral wat technisch geouwehoer hoor ;)
Webmaster Songteksten.net -

xMellekee

Jhaaa  ^O^
@xMellekee
Twitter is Egtt Suêr  O+

Charly


Marrrk

#5
Ja, ik heb ook Twitter (@meurrrk) ;)
Iedereen staat er volgens mij eerst sceptisch tegenover, maar als je het eenmaal doet, werkt het verslavend :P

Ze zoeken by the way ook vertalers voor Twitter: http://twitter.com/translate - daar kun je je opgeven en dan wordt je ooit uitgenodigd :P

Sandra_O

't Werkt inderdaad best verslavend en ik vind het een ideale manier om op te hoogte te blijven van allerlei nieuwtjes, e.d.

Citaat van: Marrrk op 30 januari 2010, 11:51:43
Ze zoeken by the way ook vertalers voor Twitter: http://twitter.com/translate - daar kun je je opgeven en dan wordt je ooit uitgenodigd :p

Heb ik een tijdje gedaan voor LiveJournal. Best grappig om te doen :)

I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Marrrk

Citaat van: Sandra_O op 30 januari 2010, 13:05:07
't Werkt inderdaad best verslavend en ik vind het een ideale manier om op te hoogte te blijven van allerlei nieuwtjes, e.d.
Ja, ik lees vaag dingen eerst op Twitter en daarna hoor ik ze op het nieuws :P Grappig  :9

xHENrocks

Ik heb ook twitter xHENrocks

lenn-

Citaat van: Sandra_O op 30 januari 2010, 13:05:07
't Werkt inderdaad best verslavend en ik vind het een ideale manier om op te hoogte te blijven van allerlei nieuwtjes, e.d.

Citaat van: Marrrk op 30 januari 2010, 11:51:43
Ze zoeken by the way ook vertalers voor Twitter: http://twitter.com/translate - daar kun je je opgeven en dan wordt je ooit uitgenodigd :p

Heb ik een tijdje gedaan voor LiveJournal. Best grappig om te doen :)


Dat soort dingen lijken me ook leuk om te doen als ik eenmaal Engels studeer en er dus echt goed genoeg in ben...
wel alleen als ik ervoor betaald word dan :Y

Marrrk

Citaat van: lenn- op  4 februari 2010, 17:41:08
Dat soort dingen lijken me ook leuk om te doen als ik eenmaal Engels studeer en er dus echt goed genoeg in ben...
wel alleen als ik ervoor betaald word dan :Y
Nou, dat is bij Twitter niet zo :P Dat is allemaal vrijwilligerswerk, net als bij Facebook - daar kan je het ook doen ;)

Sandra_O

Citaat van: Marrrk op  5 februari 2010, 08:25:19
Citaat van: lenn- op  4 februari 2010, 17:41:08
Dat soort dingen lijken me ook leuk om te doen als ik eenmaal Engels studeer en er dus echt goed genoeg in ben...
wel alleen als ik ervoor betaald word dan :Y
Nou, dat is bij Twitter niet zo :P Dat is allemaal vrijwilligerswerk, net als bij Facebook - daar kan je het ook doen ;)
Ja, en sites als deze of vertalen voor Facebook, Twitter, LiveJournal, e.d. zijn goed om je Engels te blijven trainen en up-to-date te houden. Ik wil je niet ontmoedigen, maar geld verdienen met vertaalwerk is nog niet zo makkelijk (en zeker NE-EN niet); ik doe af en toe wat freelance werk, maar daar blijft het wel bij.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

lenn-

Citaat van: Sandra_O op  5 februari 2010, 12:47:55
Citaat van: Marrrk op  5 februari 2010, 08:25:19
Citaat van: lenn- op  4 februari 2010, 17:41:08
Dat soort dingen lijken me ook leuk om te doen als ik eenmaal Engels studeer en er dus echt goed genoeg in ben...
wel alleen als ik ervoor betaald word dan :Y
Nou, dat is bij Twitter niet zo :P Dat is allemaal vrijwilligerswerk, net als bij Facebook - daar kan je het ook doen ;)
Ja, en sites als deze of vertalen voor Facebook, Twitter, LiveJournal, e.d. zijn goed om je Engels te blijven trainen en up-to-date te houden. Ik wil je niet ontmoedigen, maar geld verdienen met vertaalwerk is nog niet zo makkelijk (en zeker NE-EN niet); ik doe af en toe wat freelance werk, maar daar blijft het wel bij.
zo'n vermoeden had ik al... haha :P

MusicIsMyLife

ik heb ook twitter!
ik heet GvanNooy
Wenn du lachst
Lachst du nicht
Wenn du weinst
Weinst du nicht
Wenn du fühlst
Fühlst du nichts
Weil du ohne Liebe bist