logo songteksten.net

Vertalingen en Songteksten

Gestart door Europeetje, 31 mei 2010, 18:58:23

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Hallo allemaal :)

Ik had ff een klein vraagje.
Want waarom komen er nu ineens niet zoveel vertalingen en songteksten op de site te staan?  :@
Ik heb nl. een week geleden best veel songteksten en vertalingen opgestuurd, maar ze staan er nog niet op.  ;(
(Ik ben niet ongeduldig hoor  O-))


:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Sandra_O

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het een beetje zat word. Ik heb al diverse keren in allerlei verschillende topics uitgelegd dat de correcties en dergelijke vrijwillig gedaan worden door mensen die daarnaast ook nog gewoon hun eigen leven (school, werk, sport, etc.) hebben.

De ene keer duurt het misschien 3 dagen voordat een tekst op de site staat, maar het kan ook makkelijk 3 weken duren, het is maar net hoe veel tijd iedereen heeft; telkens opnieuw er naar vragen en/of hinten heeft totaal geen zin en zorgt er ook echt niet voor dat dit sneller gaat.

Het enthousiasme van jou en vele anderen wordt echt zeer gewaardeerd en we proberen zo goed en snel mogelijk alles af te handelen, maar het aantal inzenders en inzendingen is gewoon heel groot.
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)

Europeetje

 :@ :@ :@

Oopsie sorry  :@ :@ :@

Maar ik wist het niet, want ik heb het nooit gelezen  :@ :@ :@

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs