logo songteksten.net

Dubbele vertalingen???

Gestart door xCookieDoughx, 31 januari 2010, 20:47:29

Vorige topic - Volgende topic

xCookieDoughx

Ik weet niet of het bij nog meer nummers zo is, maar ik heb dus de vertaling van Last drop falls van Sonata Arctica toegevoegd omdat zoals ik keek die er nog niet was. Maar als ik nu op de vertaling klik, kom ik bij een heel andere vertaling uit dan die van mezelf.. Een vertaling van onbekend die in mijn ogen ook niet klopt, maar dat terzijde. Als ik bij mijn eigen profiel kijk kom ik wel op mijn eigen vertaling uit. En bij de zoekfunctie zijn er nu opeens 2 vertalingen.. Hoe kan dit? Klopt dit wel en kan dit veranderd worden? Of vraag ik nu teveel..

Sandra_O

Het was niet zo zeer een kwestie van dubbele vertalingen, maar meer van 'dubbele' artiesten. Er was naast het juiste Sonata ArCtica ook per abuis ooit een Sonata Artica ('c' te weinig) aangemaakt en onder die laatste stonden jouw ingezonden songtekst en vertaling  :)

Ik heb de, door een onbekende ingezonden, tekst onder de juiste artiest nu vervangen door jouw beide inzendingen. Foute artiest verwijderen kan ik niet, maar ik neem aan dat iemand anders dat t.z.t. wel oplost.  :mrgreen:
I love you as certain dark things are to be loved
In secret, between the shadow and the soul

~ P. Neruda (sonnet XVII)