logo songteksten.net

Video verwijderen of wijzigen

Gestart door lenn-, 9 februari 2010, 09:07:55

Vorige topic - Volgende topic

lenn-

Ik weet niet of dit topic hier hoort, maar ik weet niet waar anders.
Maar kan je ook video's die je bij een liedje hebt toegevoegd wijzigen, of anders verwijderen?
Ik had namelijk bij Fireflies van Owl City een video toegevoegd,
maar deze kan je nu niet meer insluiten op youtube, en je kan hem dus niet meer bekijken.
Daarom heeft het natuurlijk weinig zin hem te laten staan,
dus wilde ik hem wijzigen in eentje die het wel doet, of anders verwijderen.
Maar ik kan niet vinden hoe je dat doet.
Kan iemand me helpen?

Europeetje

Lol xD
Dit vind ik best sneu voor je, dat niemand heeft geholpen :P
Ik hoopte dat iemand al eens zo'n topic had aangemaakt en antwoord er op had gekregen, dus even wezen zoeken met de zoekfunctie :)
Maar dat was nu dus ook mijn vraag...
Ik zie heel vaak een songtekst met een video die je niet meer kan zien en daar irriteer ik me zo aan xD

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

P@ul

Ik ken ook geen specifieke manier.
Wat ik in een dergelijk geval doe, is de song kopiëren en tijdelijk opslaan in Kladblok.
Hetzelfde voor de vertaling.

Dan naar 'tekst verwijderen'. Dan verdwijnt alles van die song.

Vervolgens met "plakken" de tekst en vertaling opnieuw invoeren (en eventueel een bijpassende video).
De tekst en vertaling komt dan wel op jouw naam te staan.

Europeetje

Ja, en dat vind ik dus zo vervelend :P
Maar wel bedankt ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Haha, dit was wel een behoorlijk oud topic :P
Maar laat dan maar zitten, ik denk toch niet dat mensen vaak naar die video's kijken.
Ik heb niet echt zin om de hele tekst en vertaling dan te verwijderen en opnieuw te plaatsen, en ik zou het ook niet echt leuk vinden als iemand anders dit bij een van de teksten en vertalingen die ik heb geplaatst doet, zodat die ineens op zijn naam staan...
En ik denk dat Websmurf wel gewoon die video's kan verwijderen zonder de hele tekst te verwijderen?

Europeetje

Nee inderdaad, dat heb ik dus ook, maar ik dacht ik plaats het even in dit topic, omdat ik anders zelf weer één moest maken :P
En ik zeg zelf altijd dat er wel een 'Zoekfunctie' is :P
Dus dat zou wat dom zijn xD
Maarja, het is nu nog steeds mijn vraag ;)
Dus ik hoop dat Websmurf er iets op heeft ofzo :)

xX :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

Ik ben achter de schermen bezig met een nieuwe versie van de website waarin een boel zaken die nu niet helemaal afgemaakt zijn (verwijderen van video's is er eentje van) worden opgelost.

Het duurt echter nog wel even voordat deze af is. Kunnen jullie aangeven welke het niet meer doen?
Op dit moment kunnen we namelijk alleen video's rechtstreeks uit de database verwijderen :p
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Oh wat cool :D (denk ik)

Maar ja, heel veel video's doen het niet meer..
Dus als ik hier alles ga zeggen, dan is hier echt een mega lijst!
En ik denk dat dat ook erg veel werk gaat kosten xD

Zo doen deze het bijvoorbeeld al niet meer:

http://songteksten.net/videos/view/764/jason-derulo-ridin-solo.html
http://songteksten.net/videos/view/763/ridin-solo.html

Verder kom ik ze altijd toevallig tegen...

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs