logo songteksten.net

Wijzigingen Songteksten.

Gestart door Europeetje, 13 juni 2010, 22:47:52

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Hallo allemaal  :mrgreen:

Ik ben beheerder van K'naan en van The Jackson 5.
Maar als ik zelf een tekst wijzig, dan komt er te staan, de editor kijkt erna enz.
Dan kijk ik in dat lijstje, dan klik ik op die tekst en dan wijzigingen opslaan.
Maar dat doet hij helemaal niet  ;( ;( ;(
Weet iemand hier waarom dat niet kan?

Ik ben dus ook beheerder van K'naan, maar daar kan ik geen songteksten toevoegen, ik weet ook niet waarom.
Maar dit heb ik ook al in een ander topic geplaatst.
Ik moet dan eerst naar een andere artiest en daar die songtekst in voeren, naam veranderen enz.
Weet iemand ook nog hoe dit kan?
Want bij alle andere artiesten kan het wel.

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Marrrk

Dat probleem heb ik ook ;)
En als ik een tekst wijzig bij een artiest waar ik geen beheerder van ben, krijg ik ook een foutmelding...

Europeetje

#2
Oooh...

Maar als ik het dan goedkeur dan komt het er ook te staan dat de editor ernaar kijkt.
Maar dan is die wijziging na een half uurtje ook alweer weg, maaar is er niks veranderd in de songteksten.
Ook als ik die van anderen wijzig....dan komt het er ook te staan.

En bij een andere artiest, dat heb ik nog nooit gedaan  :D

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

Geen flauw idee waarom je bij K'naan geen songteksten direct kan toevoegen...
OF waarom je wijizigingen niet direct worden goedgekeurd, maar misschien dat alleen vertalers hier de rechten voor hebben.

Om je eigen wijzigingen (of die van anderen) goed te keuren is een beetje verwarrend, heb het zelf maanden fout gedaan (en me maar afgevraagd waarom mijn goed gekeurde wijzigingen niet werden doorgevoerd... :P)

Dit is waar je uit komt als je kijkt bij de wijzigingen die wachten op goedkeuring:


#2 geeft duidelijk aan welke wijzigingen er precies zijn gemaakt,
#1 is de tekst in zijn gewijzigde vorm zonder de extra aanduidingen van de correcties (#1 is 'ingeklapt' en moet je even op het pijltje klikken om uit te klappen)
#3 is de -oude-  ongewijzigde tekst.

Om de wijzigingen door te voeren moet je tekst #1 selecteren en kopiƫren, en deze tekst plakken in veld #3 (natuurlijk wel checken of de wijzigingen ook echt kloppen). Eventuele extra wijzigingen kun je zelf nog toevoegen in #3.

vervolgens gewoon opslaan en dan klopt het :)

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is!
May the bridges I burn light the way.

Europeetje

OOooohhh  :D

Heel erg bedankt  :mrgreen:

Ik zal het meteen ff uitproberen  :Y

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Snowowl

May the bridges I burn light the way.

Europeetje

Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

#7
Ojeee....

Er komt nu nog steeds te staan dat de editor ernaar kijkt, maar dat ben ik zelf.
Nu wordt hij nog niet gewijzigd  |:(

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

#8
Nou, dat zou wel 's te maken kunnen hebben met de wijziging die ik gedaan heb in verband met de russische spammer van afgelopen weekend  O-)

zal wel ff kijken of ik dat kan testen :)
Webmaster Songteksten.net -

Websmurf

ok, kleine aanpassing gedaan, try again :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Ooohh Tnx :D

Ik zal zo ff proberen  :mrgreen:

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

YEESSSSSSS  :mrgreen:

Hij doet het   :D

Bedankt Websmurf :)

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Marrrk