logo songteksten.net

Welk land gaat het WK winnen?

Gestart door Europeetje, 19 juni 2010, 16:12:26

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Haha maar ehm.. wie ook al weer.. volens mij huntelaar, die gaat ook altijd liggen.
Dan zeurt ie ook om een kaart enz.

:P
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Veel nederlanders gaan liggen.. :? En als je kijkt hoe veel mensen al een gele kaart hebben.. echt heel veel! Bij vorige wedstrijd waren er aan het begin geloof ik 3 die geen gele kaart hadden (inclusief stekelenburg) en aan het einde waren dat er wat meer.. Bert moet volgende wedstrijd een hele andere opstelling doen joh, omdat een groot deel volgende wedstrijd niet mee mag spelen door die kaarten, eigen schuld maar wel jammer als het de kansen van NL beinvloed!

Europeetje

Jop, klopt.

Maareh,,, houden ze die kaarten???
Want dat vraag ik me nu dus al heel lang af!

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Hoe bedoel je?
In de finale is iedereen weer 'blank' om het zo te zeggen; dan heeft niemand meer een gele kaart..

We moeten sowieso nog twee wedstrijden, ook als we verliezen, dan is er nog een strijd om 3e en 4e plek. Nederland is sowieso 4e dus! Best vet. :')

(lll

Citaat van: Websmurf op  3 juli 2010, 15:22:39
Ik vind het maar een misselijk ventje die Suarez. Met z'n schwalbes en z'n gezeik om vrije trappen en kaarten.

blegh :r

helemaal mee eens!
ik ben blij dat hij niet mee mag doen tegen Nederland!
echt gegunt.

Marrrk

Citaat van: Websmurf op  3 juli 2010, 15:22:39
Ik vind het maar een misselijk ventje die Suarez. Met z'n schwalbes en z'n gezeik om vrije trappen en kaarten.

blegh :r
Ik ook, het is maar goed dat ie niet meespeelt dinsdag! :N

RichardGek95

Duitsland gaat winnen  :Y

Wij staan tegen ze in de finale!

Europeetje

Ik denk wel dat Nederland tegen Duitsland moet,

Maar...

Ik denk dat Nederland gaat winnen :D

(Beetje vertrouwen in eigen land :P)

:W Europeetje
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Nancy92

Suarezz!!!!!  :9~  O+

Geweldige actie hoor, maar goed.. Meningen verschillen ;)
Als Ghana had gewonnen lagen ze er deze ronde toch uit,
Hetzelfde geld voor Uruguay nu..


En ja nederland gaat winnen..
Van Duitsland uiteraard

Europeetje

Joepiee :D

Vanavond moet Nederland tegen Uruguay!!!!!
Ik ben benieuwd, maar ik denk Nederland O-)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

We zien wel, ik durf geen uitspraak te doen, straks heb ik het fout. Nouja, iedereen riep bij brazilie; we gaan diiiiik verliezen! En ik was de enige die zei dat we zouden gaan winnen, en ziedaar *)
Hoop écht dat we winnen!

Europeetje

Haha, ja, maar wel meer mensen zeiden het hoor :P
Gewoon vertrouwen hebben in eigen land :D
Dan komt het vast wel goed..........
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Ja, maar van de mensen waarmee ik keek dan he :P
Als wij tegen Duitsland meoten in de finale, moeten Paraguay en Uruguay tegen elkaar in de strijd om 3e&4e plek.. Grenzen die niet ook toevallig aan elkaar?

Europeetje

Oohh aha dat dacht ik al xD
Huuhh Paraguay die ligt er al uit hoor :-P
Duitsland moet tegen Spanje xD

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xVERAxLIENIEx

Uuuuuhm nou en.. ik ben blond O-)
mijn vader maakt ook altijd van die geniale opmerkingen die niet kloppen


:@ :@ :@ :@ :@ :@