logo songteksten.net
Hoofdmenu

Lyrics toevoegen

Gestart door Unenchanted., 11 juli 2010, 18:27:19

Vorige topic - Volgende topic

Unenchanted.

ik wil graag lyrics toevoegen bij In Fear And Faith, maar nu worden de toegevoegde lyrics in de wachtrij gestopt terwijl ik Editor ben  :?  in ieder geval, dit was eerst nooit zo, hoe komt dit ?
wees betrouwbaar, maar vertrouw niemand.

Robinn95

Volgens je profiel ben je alleen editor van Bring Me The Horizon, Chemical Vocation en The Bright Star Alliance. Naar mijn weten wordt je songtekst alleen meteen toegevoegd als je editor bent van die artiest. :)

Unenchanted.

normaal kon je als Editor bij alle artiesten lyrics direct plaatsen  ;)

Websmurf

klopt, dit is me van de week ook op gevallen.
denk dat dat een resultaat is van de verscherpte beveiliging, na was directe spam pogingen :)

ga ik nog wel even naar kijken.
Webmaster Songteksten.net -

Robinn95

Citaat van: Unenchanted. op 11 juli 2010, 18:34:39
normaal kon je als Editor bij alle artiesten lyrics direct plaatsen  ;)
Oh, nog nooit opgemerkt.  |:(

Unenchanted.

nog steeds een wachtrij  :'(  ?

Websmurf

't valt wel mee op het moment hoor! 33 items, waarvan de oudste van gister :)
Webmaster Songteksten.net -

Unenchanted.

ahahaha, zo bedoelde ik het niet, sorry  :$  ik bedoel dat, als je als editor een songtekst toevoegt bij een artiest waar je geen editor van bent, nog steeds de desbetreffende songtekst in de wachtrij komt, wat eerst nooit zo was  ;)

xVERAxLIENIEx

Citaat van: Robinn95 op 11 juli 2010, 19:01:29
Citaat van: Unenchanted. op 11 juli 2010, 18:34:39
normaal kon je als Editor bij alle artiesten lyrics direct plaatsen  ;)
Oh, nog nooit opgemerkt.  |:(
ik ook nooit? :?

kobe

Always check the position of the ball

I lift short irons solid hitting probability most rapid method, is moved to the position I want to buy Taylormade Burner 2.0 irons for my father after the ball slightly midline midline or rear.This forces you down the shot. Professional players often check the ball position is would you please send the Taylormade R11 driver to me correct, because the ball position is very easy to shift out. Soccer practice, can be put on the ground to force clubs, pointing to the best ball, Thank you for showing me Taylormade R11 irons right now help you to deepen the impression of the ball.

Although your tight schedule, but if possible, please do. After practice, this upgrade I will buy the second ping g15 driver from him skills help is very big. The greatest of faults is to remember what is weak and feeble, if it is weak right hook, hit 20 balls on consecutive corrected. Even if you go he plans to buy a used Titleist 910 D2 Driver online too far played a significant left hook, you know how to change the pitch, this spot is helpful to adjust pitch.