logo songteksten.net
Hoofdmenu

Wie instreseert POLITIEK

Gestart door NDDer, 4 maart 2004, 20:50:31

Vorige topic - Volgende topic

Wie instreseert POLITIEK

Mij wel
14 (53.8%)
Mij niet
12 (46.2%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: 4 maart 2004, 20:50:31

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

ge bent ok zon attent persoon :Y
Metal up your ass!

maartj..

Da ies zeer plezant da ge da zo tege mèi zegt!

Jetje15

nee maar seriously...nu met de neuwe regering...volgen jullie t?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik HAAT de Christen Unie. Alleen de naam al, een unie vol christenen! Ik walg alleen al bij het idee dat alles op de christelijke manier moet gaan.
Bah.

Jetje15

naja tis natuurlijk wel de vrijheid van meningsuiting en de democratie hier die dat mogelijk maken, en alhoewel ik zelf katholiek schijn te zijn...vind ik dit ook beetje te overdreven.. alsof ze er te koop mee willen lopen..mn oma en opa stemmen zelfs op ze alleen al door de naam...fout! stem op een partij vanwege de standpunten, niet vanwege de naam..  :?
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Hmja.. Daarom vond ik het ook zo dom dat de pedo-partij niet mocht komen. Omdat ze door hun naam één van hun standpunten bloot gaven, mocht hij niet opgericht worden. Maar wat nou als heel veel mensen het met hun andere standpunten wel eens waren? Ik vind sowieso pedofilie zoiets raars, dat het door de wet bepaald is dat iemand van 18+ niks mag doen met iemand van 16-. Wat nou als iemand van 15 een relatie heeft met iemand van 19? Dat vind ik echt geen schokkend leeftijdsverschil, maar degene van 19 is meteen de pedo. Right.

Ra58

heb je dat verhaal ook gehoord van Elsrock? Ze zouden Deicide er even moeten laten spelen :)

http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=281

Even Deicide op het op podium met "kill the christian" ofzo :P

En zo is het...Dood de christenen !
Metal up your ass!

maartj..

Of bekeer ze tot atheïst. ^^
Doden is zo cru.

Ra58

ja oke :P maar ze zijn altijd zo overdreven. "Ja de teksten zijn te erg" ofzo. What the fuck zeg dan kom je toch lekker niet luisteren
Metal up your ass!

maartj..

Jaa. :P Zo hoorde ik van een kind dat ze van haar pa niet naar "Satan my master" van Dimmu mocht luisteren, omdat dat een tekst met satansaanbidding was. :')
En dan hebben die idioten niet door dat het allemaal show is (bij de meeste bands dan).

Ra58

Ja tuurlijk. Lekker die christenen zieken XD
Metal up your ass!

maartj..

Behalve die kerel die een omgekeerd kruis in zijn voorhoofd heeft laten branden.

Ra58

Ja dat is dan weer een geval apart XD
Metal up your ass!