logo songteksten.net
Hoofdmenu

Wie instreseert POLITIEK

Gestart door NDDer, 4 maart 2004, 20:50:31

Vorige topic - Volgende topic

Wie instreseert POLITIEK

Mij wel
14 (53.8%)
Mij niet
12 (46.2%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: 4 maart 2004, 20:50:31

maartj..

Ik vind 'm wel gaaf. Wel een beetje eng ook. :mrgreen:

Ra58

eng is soms wel leuk toch :)
Metal up your ass!

maartj..

Maar hij heeft iets obsessiefs, das niet leuk. :)

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Achja als het hem gelukkig maakt. :)

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Jep. Zou dat veel pijn doen, zo'n brandmerk? :{

Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..


Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Jij mag ook wel eerst hoor. :)

Jetje15

Citaat van: maartj.. op  5 mei 2007, 18:45:16
Hmja.. Daarom vond ik het ook zo dom dat de pedo-partij niet mocht komen. Omdat ze door hun naam één van hun standpunten bloot gaven, mocht hij niet opgericht worden. Maar wat nou als heel veel mensen het met hun andere standpunten wel eens waren? Ik vind sowieso pedofilie zoiets raars, dat het door de wet bepaald is dat iemand van 18+ niks mag doen met iemand van 16-. Wat nou als iemand van 15 een relatie heeft met iemand van 19? Dat vind ik echt geen schokkend leeftijdsverschil, maar degene van 19 is meteen de pedo. Right.
maar je moet toch érgens de lijn trekken.. over t algemeen genomen zijn 15jarigen nog niet klaar voor een relatie met een 18+er..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Mijn zus was 15 toen ze een relatie kreeg met een kerel van 21. Ze is nu 16 en hij 22 en ze zijn al meer dan 7 maanden samen.

15 jarigen worden gewoon onderschat, dat ze nog te kinderlijk zijn. Misschien wás dat ook nog zo toen die politici zelf allemaal 15 waren, maar kinderen worden steeds sneller volwassen qua gedrag, meisjes iig. En 15jarige met een 18+ er.. 3 jaar verschil vind ik absoluut niet veel.