logo songteksten.net
Hoofdmenu

School...

Gestart door Legolas, 17 januari 2004, 10:16:30

Vorige topic - Volgende topic

Sietez

Mijn schooldag is elke dag weer een drama.. Vooral ook omdat ik in een klas vol stuudjes zit en niemand z'n mond open durft te trekken behalve ik een goeie vriendin, en die vriendin gaat nu naar een andere school en sta ik er lekker alleen voor. :{

wunniieJ

Citaat van: "Sietez"Mijn schooldag is elke dag weer een drama.. Vooral ook omdat ik in een klas vol stuudjes zit en niemand z'n mond open durft te trekken behalve ik een goeie vriendin, en die vriendin gaat nu naar een andere school en sta ik er lekker alleen voor. :{

}) ,,†,, }) Aach..s0wn pr0wbleempje hebk 00wk n0uw..hmmsJJ..dahz hendig kutjes  :'(  }) ,,†,, })

Natalie

Wat zeuren jullie nou ? :P Niemand heeft je morgen belooft, dus stress niet voor school, kijk nou maar eerst of je morgenochtend nog leeft :P
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Legolas

Onze klas word gesplitst :(
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

wunniieJ

Citaat van: "Legolas"Onze klas word gesplitst :(
})  ,,†,, }) 0wnse 00wk  })  ,,†,, })

Natalie

:O En ik moet het volgend jaar weer doen met die theemutsen  :Z
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Natalie":O En ik moet het volgend jaar weer doen met die theemutsen  :Z

}) ,,†,,  }) hahahaahHAHAHA kut 4 ye  }) ,,†,,  })

Natalie

Mwa... allesj komt goed
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

wunniieJ

Citaat van: "Natalie"Mwa... allesj komt goed
}) ,,†,, }) Hahaha joa  }) ,,†,, })

Legolas

Citaat van: "satanist"
Citaat van: "Legolas"Onze klas word gesplitst :(
})  ,,†,, }) 0wnse 00wk  })  ,,†,, })

Ook zo erg? :'(
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

kippetje

ik vier al heerlijk de vakantie! lang leve examenjaar!  _O_  En ik ben zo goed als geslaagd!  ^O^

wunniieJ

}) ,,†,, })  GVD GVD GVD IK HEB 2 PWZZ EN SOZZ WA NIEJ MAG HELPPPPPPPPPPPP  }) ,,†,, })

Dree

tadaa.. vrijdag was men laatste schooldag en mn diplmoa krijgk zowiezo... gemiddelde van een 8   8-)
I was poppin Guns while you was still poppin some Rubberbands..."

MolkoHolic

Wauw...

slimme u!!!  *)
*Since I was born I started to decay.
Now nothing ever ever goes my way*~
-- Placebo / Teenage Angst --

Ephonine

mijn toets week begint maandag en ik moet voor de eerste toets minstens een 5,5 halen anders  ga ik niet over, en o ja er is geen schijn  van kans dat ik dat ga halen,
kut :(
olunteering is for suckers.
Did you know that volunteers don't even get paid for the stuff they do?