logo songteksten.net

songtekst Oentje gejat van mij......

Gestart door Aqua07, 9 november 2011, 23:21:38

Vorige topic - Volgende topic

Aqua07

Sorry maar ik ben bepaald niet amused.  :( Ik heb de tekst van Birdy (Shelter) op 6 november vertaald en nu gaat ene Oentje hiermee aan de haal. Ook al is mijn tekst misschien niet 100% ik vind dit bepaald niet netjes.  :(

Europeetje

Hee Aqua07,

We hebben een wachtlijst op de site, daar staan songteksten, vertalingen en wijzigingen in.
Elke dag komen er weer veel nieuwe songteksen/vertalingen/wijzigingen binnen, dan moeten ze nog goedgekeurd worden.
Dat doen een paar mensen en dat gebeurt op volgorde van wanneer die zijn toegevoegd.
Oentje had al eerder een vertaling toegevoegd, dus die wordt eerst bekeken.
En er komen natuurlijk niet twee vertalingen bij 1 songteksten.
Sommige songteksten zijn zeer populair, dus bij die liedjes wordt een vertaling toegevoegd, en ja, het kan dus zijn dat een vertaling een paar keer binnenkomt.

Oja trouwens, je ziet bij de vertalingen dat Oentje de vertaling heeft toegevoegd op 9 november, maar hij had hem al eerder ingezonden, nog voor 6 november, dus daardoor komt het.
Ik hoop dat je dit snapt.

Groetjes van mij :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Ik heb het even bekeken en Oentje had de vertaling op 2 november al toegevoegd.
Maar er staat zo'n mega wachtlijst, dat het altijd een tijdje duurt.
(Ook hebben we soms wel iets beters te doen  O-))

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Aqua07


Europeetje

Ja, sorry..
We hopen wel dat je vertalingen wilt blijven inzenden! :)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs