logo songteksten.net

De Wijzigingen

Gestart door Europeetje, 19 oktober 2011, 14:00:16

Vorige topic - Volgende topic

Europeetje

Ja, ik kan wel bij de vertalingen en de songteksten, maar ik kan niet bij de wijzigingen komen.
Als ik dan op een wijziging klik, dan flipt dat hele ding en komen er allemaal errors ;)
Probeer maar eens :)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Is er trouwens nog iemand anders die naar de wijzigingen kijkt? Ik ben momenteel bezig met alles afkeuren wat in één keer afgekeurd kan worden, en alles goedkeuren wat zonder er verder naar te kijken goedgekeurd kan worden (zoals de verbetering van een spelfout), en zovele wijzigingen die 2 keer of vaker zijn ingestuurd maar 1 keer te laten staan. Maar er zijn nog zóveel wijzigingen, en er staan er ook genoeg tussen die er in ieder geval uitzien als een serieuze wijziging en waar dus even naar gekeken moet worden of deze wijziging wel klopt.
Pagina 1 tot en met 3 zijn op dit moment alleen wijzigingen die gecontroleerd moeten worden, dus als iemand zin heeft om daar naar te kijken?
Ondertussen probeer ik in ieder geval de wachtrij zo klein mogelijk te maken, ik heb sinds gisteravond al zo'n 150 wijzigingen weggewerkt :P

Websmurf

ga van het weekend weer een paar dingen doorlopen :)
Webmaster Songteksten.net -

Europeetje

Ja ik had laatst ongeveer 300 wijzigingen afgekeurd/goedgekeurd, maar ik was hier ongeveer 2 en een half uur mee bezig.
De meeste zijn niet eens bruikbaar en elke keer als je er 2 weggewerkt hebt, komt er weer één bij.. (bij wijze van)
Ik zal nu ook wel weer een paar doen :)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Laatst = vorige week
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Okee dus jij bent er nu ook mee bezig! Ik zit zelf nu op pagina 5, ik keur in principe alleen maar de niet bruikbare wijzigingen en "vandalisme" af, dus bij alles wat daarvoor staat moet gewoon gecontroleerd worden of de wijziging echt klopt of dat de oude tekst gewoon klopte.

lenn-

Het is trouwens echt ongelofelijk hoe vaak mensen niets wijzigen maar wel een wijziging toevoegen, hoe vaak ze hun naam onder de tekst zetten, iets als "dkjfdkjsldjk" toevoegen of bijvoorbeeld "love" in "looooove" willen veranderen. Zonder al die dingen was de wachtrij minstens de helft kleiner...

lenn-

Of de mensen die een andere tekst op de wijs van een liedje hebben geschreven voor iemands verjaardag of bruiloft ofzo en dan denken hun aanpassingen hier te moeten plaatsen in plaats van de originele tekst...  |:(

Europeetje

Citaat van: lenn- op 20 april 2012, 19:41:48
Okee dus jij bent er nu ook mee bezig! Ik zit zelf nu op pagina 5, ik keur in principe alleen maar de niet bruikbare wijzigingen en "vandalisme" af, dus bij alles wat daarvoor staat moet gewoon gecontroleerd worden of de wijziging echt klopt of dat de oude tekst gewoon klopte.

Jaa ;)
Ik ga tot acht uur hoor, want anders mis ik GTST, hihi :@
Kom in de pauze weer terug!

Citaat van: lenn- op 20 april 2012, 19:46:24
Het is trouwens echt ongelofelijk hoe vaak mensen niets wijzigen maar wel een wijziging toevoegen, hoe vaak ze hun naam onder de tekst zetten, iets als "dkjfdkjsldjk" toevoegen of bijvoorbeeld "love" in "looooove" willen veranderen. Zonder al die dingen was de wachtrij minstens de helft kleiner...

Ja, echt vreselijk  :{
Ik snap niet waarom ze dat doen, daar verspil je je tijd toch niet aan...

Citaat van: lenn- op 20 april 2012, 19:53:47
Of de mensen die een andere tekst op de wijs van een liedje hebben geschreven voor iemands verjaardag of bruiloft ofzo en dan denken hun aanpassingen hier te moeten plaatsen in plaats van de originele tekst...  |:(

En ja, ik weet wat je bedoelt, of ze passen een tekst aan, met gaten erin, dan is het een opdracht ofzo.
Bijvoorbeeld:

Oh, what a ______, when we're dancing on the _________
___ on! Whooo!
Everybody starts to lose _______



Yeah, you know ;)
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

lenn-

Ugh ik weet het, echt frusterend... maar goed, zo met twee mensen tegelijk gaat het snel, nog maar 500 wijzigingen te gaan! Gisteravond waren het er 820...

Europeetje

Ja, dat is wel veel beter inderdaad!
Zo zie je echt dat je er meer kwijtraakt ;)
Ja, vorige week waren het er 1000 en ik dacht echt... Wajooo, hoe krijgen we dit ooit weg xD
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Offtopic: Ik kom zo weer ^^ ff GTST kijken!
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Websmurf

wat vinden jullie van de snelheid van de site overigens? beter dan eerst of gelijk?
Webmaster Songteksten.net -

lenn-

#28
Bij de wijzigingen is hij af en toe best traag, maar de rest van de site is best snel denk ik... ik weet alleen niet meer hoe snel het eerst was, dus ik weet niet of het echt beter is geworden :P

Gaat er trouwens nog gewijzigd worden dat je een account moet hebben om songteksten en vertalingen te kunnen toevoegen of wijzigen? Dat zou denk ik een hoop van de onzin die er nu allemaal tussen staat schelen...

Europeetje

De snelheid... uhm, sorry ik heb niet zoveel gemerkt :@
Maar ik heb soms wel heel veel moeite om op de site te komen, dan duurt het gewoon even voordat ik erop kom.
Dat heb ik eigenlijk alleen bij deze site... ik heb ook geen idee hoe dat komt ;)

Citaat van: lenn- op 20 april 2012, 20:39:58
Gaat er trouwens nog gewijzigd worden dat je een account moet hebben om songteksten en vertalingen te kunnen toevoegen of wijzigen? Dat zou denk ik een hoop van de onzin die er nu allemaal tussen staat schelen...

En ja, dat vond ik ook wel een heel goed idee, maar dat had ik ook al gezegd :P
Maarja, ik ben helemaal niet technisch en ik weet niet hoe haalbaar dit is  :9
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs