logo songteksten.net

Wie vinden jullie een Babe of Hunk?

Gestart door Sticktail, 17 januari 2004, 16:44:59

Vorige topic - Volgende topic

Jetje15

Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ville Valo is heeeeeel lekker maar mijn favo blijft toch Johnny Depp.....*zucht*...... O+

maartj..

Alleen in Pirates of the caribbean. :Y

wunniieJ


Buffy16

Citaat van: maartj.. op 12 maart 2007, 20:01:23
Alleen in Pirates of the caribbean. :Y

Haha, ja daar is mr. Depp heeeel smakelijk in maar vind hem in veel films lekker!
Heb je The Libertine al gezien?

maartj..

Nee. Vraag me nooit welke fimmels ik heb gezien, want je krijgt geheit "nee" te horen. :P 

wunniieJ


maartj..

Ik vind "Synyster Gates" van Avenged Sevenfold ontzettend knap.



Mjummieeeeeee!! <33333 *;

wunniieJ

#128
eng eng eng eng eng!!


te stoer dit jongetje (L)
http://www.youtube.com/watch?v=ym__gI8KDHA
btw die broer ook ;)
weet niet hoe die heet maja

wunniieJ


zoooooooooooooooo (L) Lil Romeo



hys so fckin/ cute !

maartj..

Op die eerste heeft ie wel een lief koppie, op de laatste twee vind ik 'm een idioot. :Y En in Honey ziet hij er het aller-allerliefst uit. Ik vind 'm alleen te oud voor "lil Romeo". :P

Maar WunniieJ! Vind je Brian Haner echt niet knaaaaaap? :'(



Wat een kear'l.. *;

De muziek is ook erg aan te raden. :P

Jetje15

op die onderste foto lijkt hij op die dude van good charlotte!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nee! Nee! Nee!
Die is ook knap, daar niet van, maar Brian heeft een veeeeel bredere kaaklijn dan Benj en en en dat lijkt denk ik alleen maar zo door de make-up. :P
Ik vind denk ik trouwens Brian knapper dan die Madden-gozers. :Y

Jetje15

lol...behalve toen eentje van hen(joel toch?) met hilary duff date... toen werd ie wat meer gestyled...zij ook trouwens ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Nee toen vond ik Joel juist lelijker worden. Toen GC pas begon zag hij er het leukst uit. :)