logo songteksten.net

Songteksten

Gestart door ghislain, 4 december 2011, 14:00:55

Vorige topic - Volgende topic

ghislain

men gaat op de site om iets te delen of om iets te leren van anderen   maar hier stllen zich vragen     waarom kan men géén zager of groep toe voegen  als je wel zijn of haar tekst hebt ?
Dan ook waarom kan men zicht niet ondoen van zijn of account ??   geef daar eens wat uitleg over want het gaat hier niet over uitloggen
maar over het volledig verwijderen er van   heb daar al zo veel vragen over gelezen maar nergens antwoorden    Willen of kunnen julie dat niet?????? :O

Europeetje

Volgens mij staat het wel in dit topic hoor:
http://forum.songteksten.net/index.php/topic,1327.0.html

Maar in het verleden konden de leden wel gewoon artiesten toevoegen.
Maar daarvan werd een beetje misbruik gemaakt.
Mensen maakten artiesten aan die al op de site staan, of gewoon zichzelf ofzo.
Daarom kan dat nu dus niet meer.
Er wordt nu ook vaak een artiest aangevraagd, die ook al op de site staat.
Maar als je een artiest op de site wilt hebben, dan kan je toch gewoon een berichtje in dat topic wat hierboven in het bericht staat plaatsen?
Zo moeilijk is dat volgens mij niet.

Je kan je account niet verwijderen, want daar zijn geen instellingen voor.
Het maakt ook helemaal niks uit toch?
Je kan gewoon een andere naam en woonplaats invullen, of niks invullen?
Niemand weet dat jij het bent en anders maakt het toch niks uit?
Je kan al je berichten wel verwijderen, dus ik snap niet echt wat nou het probleem is?
Dus een vraag terug: Waarom zou je je account willen verwijderen?


Groetjes Europeetje :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

ghislain

bedankt om op mijn vraag te willen antwoorden   dus als u goed begrijp kan ik een zager toevoegen + tekst via een bericht maar niet op de pagina voor het plaatsen van Songtekst !!

en nee hoor ik wil mijn account niet verwijderen , maar hadt daar verschillende vragen over gelezen dat ik dat even wou aankaarten

groeten

Ghislain

Europeetje

Hoi!

Ten eerste.. ik ben geen u :P Haha, ik ben 16 hoor ;)

En als je een zanger op de site wilt hebben, dan moet je een bericht plaatsen in dit topic:
http://forum.songteksten.net/index.php/topic,1327.0.html

Je kunt dus zelf geen artiest toevoegen.


Ja, het klopt dat daar vragen over zijn, maarja, je kunt je account gewoon niet verwijderen.
Op andere sites is dat meestal ook niet zo ;)

:W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs