logo songteksten.net

Sex-vraagje

Gestart door jip_en_janneke, 22 januari 2006, 13:47:44

Vorige topic - Volgende topic

jip_en_janneke

Een beetje vreemde vraag.......
Hier had ik het laatst over met vriendinnen, maar het is niet echt iets wat je zo aan iemand durft te vragen. Ik niet in ieder geval. Dus dan maar redelijk anoniem op het forum polsen.
Stel dat je met een jongen naar bed gaat en je gebruikt een condoom met zaaddodende pasta. En er komt een gat in de condoom. Dan is het sperma half dood of niet zo goed meer. Maar stel dat je dan toch zwanger raakt. Wordt het dan een gehandicapt kindje of is de kans daarop dan groter? Want de zaadcellen zijn dan toch beschadigd. Of fantaseren mijn vriendinnen en ik een beetje teveel?
Wie heeft hier verstand van?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Kayleigh666

Volgens mij kun je alleen maar zwanger worden als de zaadcellen niet beschadigt zijn. Dus: probleem opgelost!
Waarom willen jullie dat zo graag weten?

jip_en_janneke

Ja maar stel dat je dus zwanger bent van een beschadigde zaadcel......
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

Legolas

die overleeft de weg die hij moet afleggen dan waarschijnlijk niet
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

CherryKiss

de kans is heel klein lijkt me dat het sperma niet in aanraking komt met het zaaddodend pasta dus ik zou me er neit te druk om maken. En anders is er altijd nog de pil, langleve anticonceptie!

ikbenstout

als je er zwanger van zou worden zou die kans heel erg klein zijn... maar als je zwanger word is de kans niet vergroot dat het kindje gehandicapd oid is

Kayleigh666


Tokio Hotel

vraag aan de dokter

Kayleigh666

Als het niet over jezelf gaat, dan lijkt me dat een beetje vreemd om aan een dokter te vragen.

jip_en_janneke

Nou hiervoor ga ik niet naar een dokter hoor. Ik vroeg het me gewoon af. Denken jullie nog steeds met me mee?
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

!!!*Lara

volgens my word je nieJ zwanger hoor!  ;)

X ciao

______________

** Da Lady waS Here..''!

CherryKiss

Overigens, is het niet onmogelijk om zwanger te raken door een beschadigde zaadcel? alleen het sterkste zaadje kan een eitje bevruchten, is zo'n ding beschadigt dan kan dat toch niet volgens mij?

flientje_pinwin

Dat lijkt me ook ja, een beschadigde cel heeft niet genoeg energie om die reis af te leggen..