logo songteksten.net

Homosexualiteit/Lesbisch

Gestart door Strak, 8 april 2004, 10:29:48

Vorige topic - Volgende topic

Strak

Ik ben zelf hetero maar hoe gaan jullie met mannen en vrouwen om die op het zelfde geslacht vallen?
Ik behandel ze normaal, zijn ook mensen toch..

Natalie

Ik behandel ze zoals ik zelf ook behandeld wil worden. Ik heb ook niets tegen homoseksuelen. ( Lesbiennes vallen daar ook onder, wist je dat ? )
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Strak

Citaat van: "Natalie"Ik behandel ze zoals ik zelf ook behandeld wil worden. Ik heb ook niets tegen homoseksuelen. ( Lesbiennes vallen daar ook onder, wist je dat ? )

Kwam later bij me op ja, homo = hetzelfde geslacht :)
Alleen 'Gay' en 'pot' onderscheiden dat

wunniieJ

Depress Pot en Vaas dan??? :9

Ossiej

IK behandel die mensen gewoon zoals ik met iedereen omga... Ik bedoel het zijn gewone mensen alleen hun seksuele voorkeur isz anders.... Tjah nix aan te doen dusz... :Y  
..~^*^~Joyce~^*^~..|

Legolas

Citaat van: "satanist"Depress Pot en Vaas dan??? :9
lol 8)7
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

flippow

wat maak het uit!!! voor mij niks in ieder geval ik ben zelf hetro en ik heb een vriendin die lebisch is en heb daar geen problemen mee
W) If you're 555, then I'm 666(W)

wunniieJ

okeeY danGG *) daz duidelijk :9


wunniieJ

,,†,, *) Je kan niet feranderen h0ew ju bent  :?  + 0wp wat ju valt ook al val je op un koe  :9 Hehehe kan jY dr t0g nX aan d0ewn ,,†,,

Alieke

'K ben zelf biseksueel, Veel mensen zeggen wel dat ze 't accepteren.
t0tdat hun eigen vriend(in) t is.  O-)
dan willen ze er 0peens niet meer mee 0mgaan,
er zyn wel mensen die t accepteren hoor ! ^O^

wunniieJ

Citaat van: "Alieke"'K ben zelf biseksueel, Veel mensen zeggen wel dat ze 't accepteren.
t0tdat hun eigen vriend(in) t is.  O-)
dan willen ze er 0peens niet meer mee 0mgaan,
er zyn wel mensen die t accepteren hoor ! ^O^

,,†,,  }) Hier0 acceptere wu het wel h0rrrr  :)  }) ,,†,,

CherryKiss

Voor mij is in feite ieder mens gelijk, en krijgt iedereen een kans, welke seksuele voorkeur diegene ook heeft. Ik ga met iemand om omdat ik hem/haar aardig vindt, omdat 't klikt, en dat verandert niet als diegene geenhetero is zoals ik, dat verandert je karakter niet zo ingrijpend dat 'k zo iemand niet meer aardig vind volgens mij :)

Natalie

Precies, je haarkleur is toch ook niet eens (voorbeeldje..chill maar)  blond als je homoseksueel ben ?
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

CherryKiss

Citaat van: "Natalie"Precies, je haarkleur is toch ook niet eens (voorbeeldje..chill maar)  blond als je homoseksueel ben ?
Nee idd :+