logo songteksten.net

Homosexualiteit/Lesbisch

Gestart door Strak, 8 april 2004, 10:29:48

Vorige topic - Volgende topic

Miss Valencia

Ik vind het niet erg, un vriendin vn mij vertelde me een jaar ofsow alweer geleden dat ze lesbisch was. Kben nog steeds bevriend met r. Het is verder oowk een algemeen misverstand dat homosexuelen op iedere persoon vn hetzelfde geslacht vallen, want dat is nu eenmaal niet sow. Dat is 1 vn de redenen waarom veel mensen hun vrienden laten vallen die er voor uit komen. Wat ook vreemd is, is dat als 2 meisjes iets met elkaar hebben, jongens het prima vinden, maar als het 2 jongens zijn dan is het gelijk hartstikke goor. Maarja, wat doe je eraan hae.

museGirl

ik val zowel op mannen als op vrouwen maar ik zeg vaak dingen zoals gore lesbo's en zo :P tegen me moeder en zo, gewoon als grapje, niet serieus.. ik voel ook geen solidariteit met die mensen ik bedoel ik reken me niet meteen tot een bepaalde groep of zo, ben nog steeds diezelfde christina die gek is op mannen en niet onverschillig voor vrouwen
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

Kayleigh666

Vraagje. Een collega van mij is lesbisch en wil graag zwanger worden. Ze zoekt nu een jongen die haar daarbij kan helpen. Misschien een hele domme vraag, maar dan hoef je toch niet met elkaar naar bed? Dat kan toch ook op een andere manier? Of niet?
Groetjes een groentje

flientje_pinwin

Nhe.. zeker niet,, de zaadcel van de man en eicel van de vrouw worden in een lab samengevoegd, en wat daaruit komt, wordt in de baarmoeder geplaatst, waardoor de vrouw zwanger raakt..

Kayleigh666

Nee, zo wil ze dat niet doen! Ze wil het zelf doen, zonder ziekenhuizen enzo.......... Anders moet je betalen en een heel gedoe enzo. Dat wil ze niet. Dus zelf eicel en zaadcel samenbrengen. Snappie?

Just1Girl

dan lijkt het me behoorlijk lastig :?
i] en leg me nu maar eens uit wat ik bedoel [/i]

jip_en_janneke

Beetje raar misschien, maar ze kan het sperma toch ook met haar vinger naar binnen brengen? Niet echt romantisch, maar volgens mij kan dat wel.
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

CherryKiss

dat kan inderdaad maar dan is de kans op zwangerschap klein.

Kayleigh666

Citaat van: "CherryKiss"dat kan inderdaad maar dan is de kans op zwangerschap klein.
Kijk CherryKiss, dat wilde ik weten! (weet je het heel zeker?) Bedankt!

jip_en_janneke

Waarom is de kans dan kleiner? Sorry, kan het ook niet helpen,ben helaas niet slimmer........
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

CherryKiss

Omdat de zaadcellen van een man maar een hele korte overlevingstijd hebben in de buitenlucht, dus een deel zal al sterven voordat ze uberhaupt overgebracht zijn lijkt me. Daarnaast kan je ze met je vingers minderver inbrengen dan op normale wijze, dus moeten ze verder zwemmen zeg maar waardoor de overlevings en daarmee de bevruchtingskans kleiner is. Maar, let wel: de kans is er wél, dus het is geen garantie dat je helemaal niet zwanger wordt door zoiets.

jip_en_janneke

ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!

othalia

mijn ex bleek achteraf bi-sexueel te zijn ik vind het best :)

Kayleigh666

Achteraf is dat best. Maar tijdens de relatie zou ik het niet leuk vinden. Beetje vreemd lijkt me dat. Dat hij met jou is, maar hij fantaseert over mannen. Of misschien doet hij het daar dan wel mee?

jip_en_janneke

Homofiel betekent: Hij die van mensen houdt. Homo is mens en fiel is iets met houden van. Ik hoop daarom van harte dat iedereen hier homofiel is!
ip_en_janneke_taal, verstaan we allemaal!!!