logo songteksten.net

The Asteroids Galaxy Tour

Gestart door lenhofcreathings, 1 juli 2012, 13:37:43

Vorige topic - Volgende topic

lenhofcreathings

Hallo, mensen van dit forum.
Ik ben lennard. Ik ben gigantisch fan van The Asteroids Galaxy Tour.
Nou keek ik op jullie site voor lyrics, en ik zag The Asteroids Galaxy Tour NERGENS staan! Ik kan het echt niet begrijpen. Nou is mijn vraag: hoe voeg ik een artiest toe? Of kan de beheerder van deze site gewoon The Asteroids Galaxy Tour toevoegen? Alvast bedankt! :P

Europeetje

Hmm er is een zoekfunctie op het forum... maar oké, je bent niet de enige.
Je moet dit topic maar even lezen ;)

http://forum.songteksten.net/index.php?topic=1327.0

En daar moet je het dan even aanvragen.
Liever niet zo toevoegen bij een andere artiest, want dat is alleen maar irritant voor de mensen die het goedkeuren.

Alhoewel... ikzelf heb het nu wel erg druk, dus daarom staan er nu alweer 540 songteksten en vertalingen in de wachtrij en 893 wijzigingen...

Ik weet niet hoe het met de andere mensen zit die goedkeuren?

Als ik tijd heb zal ik wel weer eens kijken, maar verwacht de eerste tijd maar niet teveel xD

Groetjes Europeetje :W
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

#2
Oké, ik had nu dus even tijd, ik heb van de 540 songteksten in de wachtrij er 346 bekeken en 321 afgekeurd, dat betekent dus dat er maar 25 goede inzendingen waren.
Triest... ik bedoel, vooral voor de mensen die wèl een goede inzending hebben gestuurd.
Zo komen die bijna nooit aan de beurt.
Nouja, er zijn nu alsnog 219 inzendingen..

Ahja, sorry, ik heb dit al zo vaak gezegd, maar elke keer gebeurt het toch weer.
Ik hoop dat binnenkort alleen nog maar mensen met een account teksten kunnen insturen, zodat we ook mensen kunnen aanspreken als ze de hele tijd onnozele inzendingen sturen.

Doegg
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

#Offtopic ---> Ik weet trouwens niet waarom ik dit in dit topic zet  :mrgreen:
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs