logo songteksten.net

Mooiste land...??

Gestart door MolkoHolic, 16 mei 2004, 23:02:44

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

nee joh, mn opa leeft nog ;)

!!!*Lara

Egypte Portugal & India ! *)

maartj..


Kayleigh666

Ik ga dit jaar naar Kroatië, is echt een supermooi land. Met name Istrië. Heb er heel veel zin in.

maartj..

Istrië :D is cool, ben ik ook 2 of 3 keer geweest.. alleen moet je wel ff zorgen dat je 1. tijdens het lekkere weer gaat
2. als je met een tent gaat niet met de opening omhoog gaat staan en er kome modderstromen naar beneden :P
3. je vantevoren naar het toilethuisje gaat als je tijdens onweerbuien in een bos in je tentje zit..

^ mijn ervaringen met Kroatië - Istrië ;)

Kayleigh666

Ben alweer terug en het was idd cool!  ^O^
Supermooie natuur, leuke stadjes, lekker zon, zee, strand, superhelder water. Alleen jammer dat ze geen zandstranden hebben daar. En je moet je waterschoenen niet vergeten met al die kiezels en zeeëgels }) .

maartj..

Kayleigh! waar zat je ergens, op een camping of in een huisje? als je op een camping zat, welke dan? *)

Kayleigh666

Ik zat in een hotel in Lovran (bij Opatija). Ben ook al eens in Rovinj geweest. Op een camping, maar ben de naam vergeten.  |:(

VliegendeAnanas

Ik wil zo graag naar Engeland.. Zucht.
Ben ik nog nooit geweest en zal ik waarschijnlijk ook nooit komen. Ik heb een zus die alleen maar zee, zon, strand, uitgaan en gebruinde jongens wil. Potver, ik wil zo graag naar Engeland. Desnoods ga ik alleen.

Istrië ben ik ook geweest, heel mooi. Alleen waren er alleen maar kiezelstranden, waar ik was >.<
Het verste wat ik ooit ben geweest, is waarschijnlijk Kroatië. Of Tenerife.
2 jaar geleden was ik naar Hyères in Frankrijk. Daar was een eilandje, porquerolles, en die was mooi joh! Witte stranden, blauw water. :Y
Dit jaar ga ik, heel standaard, naar het Gardameer. Italië dus. Blijkt daar ook een gras/kiezelstrand te zijn >.< Maar ik kan er wel parapenten en mountainbiken <3

maartj..

Citaat van: "Kayleigh666"Ik zat in een hotel in Lovran (bij Opatija). Ben ook al eens in Rovinj geweest. Op een camping, maar ben de naam vergeten.  |:(

Toevallig Ladin Gaj ofzo?  *)

maartj..

*troost* jij bent in Finland geweest :Y

maartj..

en ik niet :'( maar dat komt ooit vast wel :)

maartj..

Yeah :Y en dan ken ik weer 1000 mensen die naar noorwegen op vakantie zijn geweest.. :{

maartj..

een rondreis en dan oversteken naar eh.. denemarken ofzo met de boot :Y

maartj..

Yeah.. zou ik vorig jaar naratoe gaan maar toch niet :(