logo songteksten.net

Correcte vertaling gezocht!

Gestart door xcharlotteke, 12 januari 2015, 01:25:25

Vorige topic - Volgende topic

xcharlotteke

Ik weet niet of hier nog iemand op het forum kijkt, zelf kom ik heel soms nog even langs om een vertaling toe te voegen.
Maar ik heb een brandende vraag. Ik zoek naar een juiste vertaling van high and mighty. Op internet kwam ik niet heel ver...
Ik heb nu gekozen voor pretentieus omdat ik aanmatigend te onbekend vond om een juiste vertaling te zijn. Iemand nog andere suggesties?
Ik hoop van harte dat dit forum nog een beetje gelezen wordt, want het lijkt mij leuk om hier over te discussiëren.
physical joy

Europeetje

Jaa, ik lees dit forum nog altijd :)

Maar het is wel een beetje een moeilijke vertaling ja.
Ik kwam iets tegen van 'arrogant' en 'autocratisch', maar ik denk dat jouw vertaling ook wel een goede is.
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

Europeetje

Hmm ja, pretentieus betekent dus ook arrogant  O-)
Dus dat is vast wel goed ;)

X
Nobody's Fool!         | ( 0 )( 0 ) | Spongebob   / ( 0 )( 0 ) \ Patrick   ( (0)(0) ) Octo   | (0) | Plankton   |0||0| Mr. Krabs

xcharlotteke

Bedankt voor je reactie! Oké het zal wel redelijk zijn. Ik ben nog niet helemaal tevreden maar ik kon zelf niets beters meer bedenken. Dus bedankt!!  :Y
physical joy