logo songteksten.net

Waar ga je dit jaar naar toe?

Gestart door Websmurf, 22 mei 2004, 23:32:34

Vorige topic - Volgende topic

CherryKiss

Dan kan ik dus met gegronde redenen zeggen dat ik Basketbal géén leuke sport vind. Niet om te zien en niet om te doen. Ikheb me namelijk in meerdere sporten verdiept en basketbal is daar niet goed uitgekomen. Zijn er nog meer voorwaardenw aar ik aan moet voldoen om te kunnen zeggen dat ik het geen interessante sport vind? Ik probeer namelijk niet te zeggen dat neimand de sport leuk vind, of dat de ene sport écht leuker is dan de ander, maar dat ik dat vind.

maartj..


Ra58

ja kan niet goed sporten vergelijken als je je niet in allebei evenveel verdiept hebt
Metal up your ass!

CherryKiss

Lees eens goed. Ik heb me genoeg in allerlei sporten verdiept om zoiets te kunnen zeggen. anders had ik het niet eens gezegd lijkt me! dus nu kanje jezelf wel blijven verdedigen maar je valt in herhaling wan tik heb al een aantla keer aangegeven dat ik me genoeg verdiept heb in sporten in het algemeen en sporten in het afzonderlijk waaronder basketbal, dat ik dit kan zeggen.

maartj..

Precies, en aangezien ik jóu op msn heb Ra, en je best veel over basketbal leutert soms en ik op school die zeik heb gehad en dat sander er ook veel over praat, denk ik dat het gewoon mijn sport niet is! :P
En toevallig ben ik dat gewoon met cherry eens ;)

Ra58

Citaat van: "CherryKiss"dus nu kanje jezelf wel blijven verdedigen

ik zie dit niet als verdedigen. maar ik trek steeds een conclusie :Y
Metal up your ass!

CherryKiss

Dan trek je een foutieve conclusie die dus ongeldig is.

maartj..

Mensen, wat bóeit het ook!
Cherry doet waar zij gelukkig mee is, Ra doet wat hij wil: Que la paix soit sur toi! :Y

Ra58

maartj.. ik weet niet of je het door hebt, maar een forum is eigenlijk bedoelt voor discussies..?

maar oke..

En mijn conclusie klopt wel degelijk. Voorbeeld: Als je van de ene sport alleen het spel bekijkt en van de andere sport het spel en de regels bekijkt, dan ben je niet goed aan het vergelijken
Metal up your ass!

maartj..

ik heb dat door :O :Z

maar ze zegt toch dat ze zich erin verdiept heeft?
en ik snap best dat jij het niet leuk vind dat niet iedereen basketbal een supersport vind, maar dat moeten ze zelf weten hoor :Y

CherryKiss

Maar jouw conclusie klopt neit in dit geval. Ik ken namelijk en de regels, en het spel en niet alleen als het om basketbal gaat. Dus ik kan wel degelijk een goede vergelijking maken.

Ra58

je kan beter zeggen dat mijn conclusie niet bij dit geval past :)

en als je zoals je zegt van alle 2(of meedere) sporte evenveel weet dan kan je oprecht zeggen of het een sport voor jou is of niet
Metal up your ass!

CherryKiss


maartj..


Ra58

Metal up your ass!