Citaat van: "mariendi"aaaaaaaaaah, wat ben ik geschrokken, joh ! nee, tuurlijk nie, zo lelijk zijn we allemaal niet hoor.. kom op, n beetje meer selfvertrouwen, pliis ! ebk tOgh niet
aaaaaaaaaah, wat ben ik geschrokken, joh ! nee, tuurlijk nie, zo lelijk zijn we allemaal niet hoor.. kom op, n beetje meer selfvertrouwen, pliis !
Citaat van: "satanist"Citaat van: "mariendi"aaaaaaaaaah, wat ben ik geschrokken, joh ! nee, tuurlijk nie, zo lelijk zijn we allemaal niet hoor.. kom op, n beetje meer selfvertrouwen, pliis ! ebk tOgh niet volgens mij heb je wel n beetje zelfvertrouwen, anders had je je foto toch ni op de site gezet denk ni dat er ook maar iemand is die helemaal geen zelfvertrouwen heeft
Citaat van: "amRa-S"Citaat van: "satanist"Citaat van: "mariendi"aaaaaaaaaah, wat ben ik geschrokken, joh ! nee, tuurlijk nie, zo lelijk zijn we allemaal niet hoor.. kom op, n beetje meer selfvertrouwen, pliis ! ebk tOgh niet volgens mij heb je wel n beetje zelfvertrouwen, anders had je je foto toch ni op de site gezet denk ni dat er ook maar iemand is die helemaal geen zelfvertrouwen heeft Jawel Sukkel De andere mensen vinden het mOoi en zet ik het erop dus
Citaat van: "satanist"Citaat van: "amRa-S"Citaat van: "satanist"Citaat van: "mariendi"aaaaaaaaaah, wat ben ik geschrokken, joh ! nee, tuurlijk nie, zo lelijk zijn we allemaal niet hoor.. kom op, n beetje meer selfvertrouwen, pliis ! ebk tOgh niet volgens mij heb je wel n beetje zelfvertrouwen, anders had je je foto toch ni op de site gezet denk ni dat er ook maar iemand is die helemaal geen zelfvertrouwen heeft Jawel Sukkel De andere mensen vinden het mOoi en zet ik het erop dus Then i don't get it..Waarom heb je dan geen zelfvertrouwen?
Citaat van: "amRa-S"Citaat van: "satanist"Citaat van: "amRa-S"Citaat van: "satanist"Citaat van: "mariendi"aaaaaaaaaah, wat ben ik geschrokken, joh ! nee, tuurlijk nie, zo lelijk zijn we allemaal niet hoor.. kom op, n beetje meer selfvertrouwen, pliis ! ebk tOgh niet volgens mij heb je wel n beetje zelfvertrouwen, anders had je je foto toch ni op de site gezet denk ni dat er ook maar iemand is die helemaal geen zelfvertrouwen heeft Jawel Sukkel De andere mensen vinden het mOoi en zet ik het erop dus Then i don't get it..Waarom heb je dan geen zelfvertrouwen?Omdak dat niet eb daahmiSsgien wel n btje sOals Mariendizeg
Ik durf wel Dat ben ik dus
Citaat van: "theangel"Ik durf wel Dat ben ik dus Ik dacht dat je een meisje was
kijk gwn bij me fotowalbum.. kan je het ook zienjaja krijg ik weer gezeur dak hopeloze alto ben en dat je dom bent als je er zo uit ziet en blabla.. maar dat maakt niet uit:P