logo songteksten.net

Spieken

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 15:35:38

Vorige topic - Volgende topic

Snipe Hunter


punk-bitch

leer t gwn goeii
 † † Have The Best Image.. Walks Between Me† † †

Ra58

Citaat van: "punk-bitch"leer t gwn goeii

IDD gewoon lere... :Z lere... :Z  en lere..... :Z

anders gewoonvragen of de gene die voor je zit even zijn blaadje in de lucht wil houden en net doen alsof ie n vraag heeft 8)7
Metal up your ass!

museGirl

misschien is ie al genoemd maar: om je pen rollen. of typen en op je tippex plakken, dan ziet het eruit als de gebruiksaanwijzing  :Y  alleen mag je bij sommige leraren niets anders hebben dan een pen...
edit: oh ja en als het wiskunde/natuurkunde is, kun je een vrij grote spiekbrief met formules in het deksel van je rekenmachine verstoppen... je schuift hem alleen een stukje open en voila!
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

CherryKiss

Gewoon alles in je grafische rekenmachine zetten, dan is spieken ook nog legaal ook.

Ra58

mar je weet tog niet wat zn gast gaat vragen op een pw?
Metal up your ass!

museGirl

maar als er een formule is die je heel erg nodig zou kunnen krijgen en je kunt die niet onthouden... of stap voor stap een bepaalde soort vergelijking oplossen, hoe je dat doet
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

-=Nienna=-

Citaat van: "CherryKiss"Gewoon alles in je grafische rekenmachine zetten, dan is spieken ook nog legaal ook.
Juste! Doe ik ook altijd! Natuurkundige formules, scheikundige stofnamen...
En, je Binas is uiteraard ook kei handig. Als je weet hoe je daarmee om moet gaan, kun je bij ons eigenlijk geen onvoldoende halen voor scheikunde...

museGirl

wat is een binas?
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

CherryKiss

Citaat van: "Ra58"mar je weet tog niet wat zn gast gaat vragen op een pw?

true,true. maar, het moet uit de opgegeven stof zijn, en als je dan gewoon alle formules in je rekenmachine hebt is 't al een sutk makkelijker. Hoe je de formules toe moet passen ja dat moet je alleen ff leren dan. En begrippen enzo, kan er allemaal bij ;)

-=Nienna=-

Citaat van: "museGirl"wat is een binas?
Een soort "handboek" voor scheikunde, natuurkunde, wiskunde en biologie. Staan 'n hoop handige dingen in.

Ra58

ooeeww,
die wil ik hebben!
Metal up your ass!

-=Nienna=-

Citaat van: "Ra58"ooeeww,
die wil ik hebben!
4e klas ;) Iig, wij mogen 'm bij elk Natuurkunde/Scheikunde/Wiskunde SE houden.

museGirl

Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "museGirl"wat is een binas?
Een soort "handboek" voor scheikunde, natuurkunde, wiskunde en biologie. Staan 'n hoop handige dingen in.

BIologieNAtuurkundeScheikunde he? :)
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

-=Nienna=-

Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "museGirl"wat is een binas?
Een soort "handboek" voor scheikunde, natuurkunde, wiskunde en biologie. Staan 'n hoop handige dingen in.

BIologieNAtuurkundeScheikunde he? :)
Juste, maar in mijn Binas staat ook nog wiskunde ;) Weliswaar niet veel, maar 't staat d'r wel in :P