logo songteksten.net

leraren dii niet goed nadenken

Gestart door Ferrari Girl, 19 juli 2004, 00:25:28

Vorige topic - Volgende topic

moeten deze leraren onslagen worden of er echt mee kappen

jaa ontslaan
11 (84.6%)
nee man laat dii mensen tog die doen tog ook alleen maar hun werk
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Stemmen gesloten: 14 april 2007, 00:25:28

Ferrari Girl

Halloo allemaal

ik wou nog ff wat uitroepen wat er van het begin van t jaar bij mii op <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> is gebeurt..
mijn vader is op de dag van mijn schooldag overleden 19 augustes 2003..
ik ben bijna 2 weken later pas echt op <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> gekomen
mijn laatste les was wiskunde dii dag..
ik hoorde eerst van iedereen jaa dii man zei dat je de 2e dag er niet was dat je voor de trein was gesprongen was en toen vertelde een mesiej dat me vader overleden was..
hij kreeg meteen een rood hooft
en toen ik er voor t eesrt kwam steolde hij zich voor
later gingen we aan t werk..
maar een paar jongens waren een beetje aan t klieren..
dus hij zei telkens ophouden
maar dat deden ze niet
en opeens zei hij JULLIE MOETEN JULLIE KANKER BEKKEN DICHT HOUDEN !!
en dat heeft hij echt heel vaak gezecht..
mijn moeder is anar de directeur geweest
en heeft erover gesproken
en hij heeft ook met me wiskunde leraar gesproken maar hij beweert dat hij dat niet heeft gezecht..
het is morgen nou t is al eigenlijk morge mijn vader is nu 11 maanden overlden..
ik enk nog elke dag aan hem..
maar zulke leraaren moet je toch ontlsaan..
na ik hou er maar over op want ik zit nu al weer een beetje traantjes aan t latee :'( ..
dus ik wil hier mee zegen..
NEEM DII LERAREN NIET AAN  :(  :(  :( !!!
-XxX- *;  l0vee.. a Girll  *)

Ra58

die mensen kunnen niet nadenken 8)7
Metal up your ass!

Ra58

Metal up your ass!

vp-farmer

dat was een onwijs stomme opmerking van die man.... dat heeft verder niks met leraren te maken want in het dagelijkse leven wordt er ook heel wat naar je geroepen over kanker e.d. als je leraar wordt kun je je van te voren al weten dat je het nie makkelijk zal krijgen omdat leraar zijn gewoon een minderwaardig beroep is net als politie agent en stadswachter... ik vind dat ze die man eens flink moeten aanpakken maar leraren die op een andere manier niet juist handelen niet meteen ontslaan maaar eens goed met hem praten en vragen wat zijn probleem is en waarom hij zomaar zulk soort dingen kan roepen zonder  zich schuldig erover te voelen..... ik vind alleen wel dat zeker niet alle leraren het zelfde zijn....... zo dat was mijn mening...... k heb nu lamme vingers dus k ga nu mah even weer stoppe.... mah veel sterkte verder.....

Little_tallie

Mja ik vind het ook erg lomp van die man. Mijn vader is in mei 2003 overleden, aan longontsteking, en ik heb er verder eigenlijk niks van gehoord op school. Ik ben gestopt met school toen, omdat het allemaal kut ging, en ik ben nog naar school gegaan om mijn klas te vertellen wat er gebeurd was, iedereen reageerde wel positief... maarja, elke school en elke leraar/klasgenoot is anders

sterkte meissie
W