logo songteksten.net

heb je een relatie?

Gestart door Legolas, 18 januari 2004, 15:46:56

Vorige topic - Volgende topic

Stripe

je vriend of vriendin... waar je dan aan vast zit  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

da mis ik nu aan men leven  :oops: zo mss weer vrijgezel zijn :oops: wel wat grof voor het friendjeuh maar ik ben owk ma eerlijk...en hij weet da ik da mis...ma kan owk ni zonder hem :oops:

Stripe

Maak t dan aan of als ze t al aan was: ga zo vaak als je kunt uit met m  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

het is al aan..al een jaar en 6 maand...en dat op 16 jarige leeftijd :shock: hmm beter naar men mamiej geluisterd-->profiteer nu je jong bent...helaas heb me toch maar op dat liefdesgebeid gewaagd...niet dat ik er spijt van heb he ofzoj  :shock: gewoon kwil owk nieuwe dingn ontdekkn...

Stripe

maak t dan uit, en gewoon goeie vrienden blijve met die gast  :lol:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

Niet zo makkelijk ...als het dat was ,deed k dat al...maar ik ga daar regelmatig op bezoek eh...en zijn ouwkes zijn zo lief enzoj..en die verteldn me da ik t nooiz mag uitmakn omda ze geen andere schoondochter willn  :D ...hmm ja het is zowa een 21jarige die losser gekomn is door mij enfin...ik heb die als het ware open gekregn en happy gemaakt...dan kan k hem toch ni latn valln?en hij zegt da em geen vriendn wil zijn als ik het uitmaak om da hij het ni ankan da ik iemand anderz zou kuzzn ofzoj :? dus shittieshit  :oops: ...kwil hem ni kwijt omda ik weet da we later goe zouden passn,ma da ik nu gewoon wa te nieuwsgierig ben...denk da we elkaar ietsie te vroeg hebbn leren kenne... :oops: that s life...maja als ik zeker ben da k er later goe bij zou passn,dan kan k toch wel al die tijd bij hem samn zijn,ni?anyway i dont know....i m just a little girl...i guess...

Stripe

Uuhm, als je echt iets voor m voelt, moet je t aan houden, als je t  medelijden doet voor hem zou ik t uitmaken... omdat t toch jouw leven is.... hij vind vast wel een ander... je moet ook aan je eige denke!!!! :roll:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

hmm nu vertel ik men verhaal aan iemand die k ni ken  :shock: grappig en ik die zwoor dat nooit te doen  :P ja...ik weet ni wa k ga doen...keb nog men leven zat om dat uit te zoeken...

Stripe

mm tis zo voorbij... daluk ben je al 20, heb je bijna niks meje gemaakt...... snappie?  :lol:
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

LoViNaNdHuRtIN

zo ver is dat niet meer idd...nog 4 jaartjes  8) ma dan heb je n betere kijk op t leven..kan je helder denkn...nu ben k nog jong en bazuin k iets waar k totaal geen vat op heb...oh ik weet ni wa ik wil...kweet wa k wel wil ma ni mogelijk is...da k hem later maar pas "ontdekte" ...maar dees is onmogelijk...

Stripe

Ghehe je kijkt maar..... maar je moet ook aan je eige denken, en niet aan je vriend  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Als JIJ gelukkig bent...
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

t Jou leven..... je moet doen wat je willt... je hebt nou nog zoveel keus  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE

Natalie

Precies. Als je, je gebonden voelt en je wilt vrijheid... Dan moet je inderdaad een keuze maken. Hou je echt van hem? Wil je met laten gaan? Maar dan ook, wil je verder met hem? En wees daarbij eerlijk... vooral tegen jezelf..
b]''¤(' x[¤ Natalie ¤]x ')¤''[/b]

Stripe

Je haalt me de woorde uit de mond  :P  :P  :P   :shock:  8)
pRite (L)Loves(L) NAtaliE