logo songteksten.net

Oordeel niet over kleur of afkomst

Gestart door watermark, 4 november 2004, 17:27:06

Vorige topic - Volgende topic

Ben je het hier mee eens=

Ja, echt helemaal!!!
24 (92.3%)
Nee, wat een onzin!!
2 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: 4 november 2004, 17:27:06

watermark

Ik heb ooit eens iemand horen zeggen:
Dont'judge beacause of colour or nature.

Dit wordt te vaak gedaan.
Je ziet een Marokkaan lopen en je grijpt gelijk naar je tas of je bent angstig om dood geschoten te worden.
Maar niet alle Marokkanen zijn zo!!!

Vorig jaar zijn er in Nederland ongeveer 260 moorden gepleegd. Zou dat alleen door Marokkanen en turken gedaan zijn?
Nee, ook Nederlanders zijn zo diep gezonken dat ze zelf oordelen over leven en dood.
Echt niet alleen buitenlanders.
Als er een Duitser of Belg langsloopt, ben je toch ook niet bang?

Oké, vaak zijn Marokkanen en Turken gewelddadiger, maar niet allemaal. Ja, veel die hier zitten zijn zo, maar ga eens naar Marokko of Turkije, daar zijn ze gewoon normaal. En ook hier zijn er die gewoon werken en zich normaal gedragen.
Scheer niet alle buitenlanders over 1 kam.

Nu is Theo van Gogh dood geschoten door iemand met een half Marokkaanse afkomst, maar Pim Fortuyn is doodgeschoten door een rasechte Hollander.

Ook ik vind dat de herrie schoppers het land weer uit moeten, niet in de gevangenis maar gewoon terug!
Als het daar niet veilig is?
Laat ze dan maar eens leren respect te tonen.

De gene die oordelen over leven en dood moeten we toe schrijven aan compleet gestoorde, je moet wel gestoord zijn om zoiets te doen.
Maar schrijf het niet toe op kleur of afkomst, nee, daar heeft het vaak niet mee te maken.

NIET IEDERE BUITENLANDER IS SLECHT!!!!!!!!!!!

watermark

Precies, je bent dna wel een buitelander, maar daarom niet slecht.

Het is hard hier in deze wereld.
En ik was het ook vaak niet eens met Theo, maar ja ook niet met Pim.
Maar ja, ieder zijn mening.
Als ik mijn mening niet meer mag geven.
nou schiet me dan ook maar neer, wat heeft het dan nog voor zin.
Je moet toch gewoon kunnen zeggen wat je denkt?

Legolas

Er zijn gewoon binnen elke cultuur een paar die het voor de veel grotere rest verpesten... Fuck steriotypen :P
Leider der Bananen
Forum Admin / Eindredactie

lindseypan

Ik vind het ook zo.
Iedereen moet kennen zeggen wat hij of zei wil.
Ik wil er echt niet meer zijn als ik mijn eigen mening niet kan geven.
En gaat niet altijd om buitelanders.
Nederlanders zijn ook geen lieverdjes.
Er zijn maar zat goeie buitelanders.
Maar der zijn der ook een deel die het voor de goeie verpesten.
En dat is sonde.
Maar vind het jammer dat er door je eigen mening te zeggen mensen dood moeten !
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

watermark

hey ja je hebt helemaal gelijk.
óok nederlanders zijn zo stom!
En ik mag ook wel weg gehaald worden als ik mijn mening niet meer mag uiten.
Sluit me dan maar op of zo. Vrijheid van menings uiting is super belangrijk.
laat iedereen in zijn of haar waarde en schiet hem of haar niet dood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lindseypan

Citaat van: "satanist"Tis n0u z0..

Nederlanders haten vo0ral M0slims 0mdat zu nu denken
dat zu allus f0ut en kap0t enz...maken :? en dat het vuile
buitenlanders zijn enz..
Maar
Allerlei Rassen Vo0ral MoSliMs Haten Nederlanders nou Vooral
o0k want diie dom koppen Nederlanders zeggen midden op TV..
dat..Ze Moslims haten

..+.. Ze Verzieken alle Buitenlanders gewo0n..!
en tis gewo0n niet eerlijk
ieder1 heavt zijn culturen
ik vind het zo0 zielig

Die menSen
maar o0ke..ik vind o0ak niet dat je iemand m0et do0d maken
0m zijn mening..dat eCht niet.. :N

Ja ik ben het helemaal met je eens !
Het gaat eenmaal zo.
Veel nederlanders haten buitenlanders.
En buitelanders haten dan ook gewoon de Nederlanders.
Het zei gewoon zo.
En zo zal het wel altijd blijven ook denk ik !
ittin' here thinking 'bout yesterday, About what we did and how we used to play...!

museGirl

Citaat van: "watermark"Je ziet een Marokkaan lopen en je grijpt gelijk naar je tas of je bent angstig om dood geschoten te worden

weet je hoe het komt? ze hebben gewoon zo'n reputatie gecreeerd voor zichzelf, het komt niet uit de lucht vallen. het is alleen zo dat mensen voorzichtig worden want niemand denkt van: daar loopt een marokkaan, laat ik geen vooroordelen hebben en gewoon mijn tas niet wegdoen en als ie hem steelt en mij doodschiet, dan is het tuig, en als hij dat niet doet, dan is hij wel oke. dat doet niemand snap je? mensen worden gewoon schuwer, en dat is lullig voor de marokkanen die niks met die shit te maken hebben, maar dat hebben ze aan hun landgenoten te danken.
ik heb ook nog nooit gezien dat een nederlandse jongen gewoon als een dier zijn tong naar me uitsteekt of schreeuwt van, meisje, hij wil met je. die mensen missen gewoon een stuk beschaving, dat is alles. ze zijn vulgair. en ze praten ook altijd zo agressief tegen je, je walgt er gewoon van.
bovendien, wat voor een onzin is het dat die ondankbare mensen hier van de welvaart komen profiteren en dan opa's en oma's gaan beroven, aan wie ze nota bene die welvaart te danken hebben... en de kinedren van die opa's.. je kunt zeggen wat je wil, maar getuigt dit van dankbaarheid of beschaafdheid???
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

-=Nienna=-

Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "watermark"Je ziet een Marokkaan lopen en je grijpt gelijk naar je tas of je bent angstig om dood geschoten te worden

weet je hoe het komt? ze hebben gewoon zo'n reputatie gecreeerd voor zichzelf, het komt niet uit de lucht vallen. het is alleen zo dat mensen voorzichtig worden want niemand denkt van: daar loopt een marokkaan, laat ik geen vooroordelen hebben en gewoon mijn tas niet wegdoen en als ie hem steelt en mij doodschiet, dan is het tuig, en als hij dat niet doet, dan is hij wel oke. dat doet niemand snap je? mensen worden gewoon schuwer, en dat is lullig voor de marokkanen die niks met die shit te maken hebben, maar dat hebben ze aan hun landgenoten te danken.
ik heb ook nog nooit gezien dat een nederlandse jongen gewoon als een dier zijn tong naar me uitsteekt of schreeuwt van, meisje, hij wil met je. die mensen missen gewoon een stuk beschaving, dat is alles. ze zijn vulgair. en ze praten ook altijd zo agressief tegen je, je walgt er gewoon van.bovendien, wat voor een onzin is het dat die ondankbare mensen hier van de welvaart komen profiteren en dan opa's en oma's gaan beroven, aan wie ze nota bene die welvaart te danken hebben... en de kinedren van die opa's.. je kunt zeggen wat je wil, maar getuigt dit van dankbaarheid of beschaafdheid???

Citaat van: "museGirls' signature"Oordeel niet, opdat gij niet geoordeeld worde
Beetje tegenstrijdig, vind je ook niet?
Verder beoordeel ik iemand op z'n daden.

Ra58

nouw ik was bij ons in de stad bij het station aan het w88 bij de lift omdak met mn fietsje was, ik sta al ff te w88 want die lift komt maar nie.
eindelijk die lift beneden, komen er 2 marrokanen aan.
Ik wil die lift in stappen maar een van die 2 rijd er snel in met zn fiets.
dus ik zeg zo: he ik was eerst he?
die andere zij direkt: Ik zal je bek maar houwen of moet ik van mn fiets afstappen?

nouw ik heb ze maar voor laten gaan....

aan de andere kant,
heb een jongen in de klas, ook een marrokaan, en da is een toffe gast hoor!
Metal up your ass!

museGirl

Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "watermark"Je ziet een Marokkaan lopen en je grijpt gelijk naar je tas of je bent angstig om dood geschoten te worden

weet je hoe het komt? ze hebben gewoon zo'n reputatie gecreeerd voor zichzelf, het komt niet uit de lucht vallen. het is alleen zo dat mensen voorzichtig worden want niemand denkt van: daar loopt een marokkaan, laat ik geen vooroordelen hebben en gewoon mijn tas niet wegdoen en als ie hem steelt en mij doodschiet, dan is het tuig, en als hij dat niet doet, dan is hij wel oke. dat doet niemand snap je? mensen worden gewoon schuwer, en dat is lullig voor de marokkanen die niks met die shit te maken hebben, maar dat hebben ze aan hun landgenoten te danken.
ik heb ook nog nooit gezien dat een nederlandse jongen gewoon als een dier zijn tong naar me uitsteekt of schreeuwt van, meisje, hij wil met je. die mensen missen gewoon een stuk beschaving, dat is alles. ze zijn vulgair. en ze praten ook altijd zo agressief tegen je, je walgt er gewoon van.bovendien, wat voor een onzin is het dat die ondankbare mensen hier van de welvaart komen profiteren en dan opa's en oma's gaan beroven, aan wie ze nota bene die welvaart te danken hebben... en de kinedren van die opa's.. je kunt zeggen wat je wil, maar getuigt dit van dankbaarheid of beschaafdheid???

Citaat van: "museGirls' signature"Oordeel niet, opdat gij niet geoordeeld worde
Beetje tegenstrijdig, vind je ook niet?
Verder beoordeel ik iemand op z'n daden.

iemand veroordelen en vooroordelen hebben is niet hetzelfde.. ik heb ook geen vooroordelen, alleen teveel nare ervaringen met marokkanen om nog bij iedereen ff te kijken of ie wel deugt. eigen schuld dikke bult
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

-=Nienna=-

Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "watermark"Je ziet een Marokkaan lopen en je grijpt gelijk naar je tas of je bent angstig om dood geschoten te worden

weet je hoe het komt? ze hebben gewoon zo'n reputatie gecreeerd voor zichzelf, het komt niet uit de lucht vallen. het is alleen zo dat mensen voorzichtig worden want niemand denkt van: daar loopt een marokkaan, laat ik geen vooroordelen hebben en gewoon mijn tas niet wegdoen en als ie hem steelt en mij doodschiet, dan is het tuig, en als hij dat niet doet, dan is hij wel oke. dat doet niemand snap je? mensen worden gewoon schuwer, en dat is lullig voor de marokkanen die niks met die shit te maken hebben, maar dat hebben ze aan hun landgenoten te danken.
ik heb ook nog nooit gezien dat een nederlandse jongen gewoon als een dier zijn tong naar me uitsteekt of schreeuwt van, meisje, hij wil met je. die mensen missen gewoon een stuk beschaving, dat is alles. ze zijn vulgair. en ze praten ook altijd zo agressief tegen je, je walgt er gewoon van.bovendien, wat voor een onzin is het dat die ondankbare mensen hier van de welvaart komen profiteren en dan opa's en oma's gaan beroven, aan wie ze nota bene die welvaart te danken hebben... en de kinedren van die opa's.. je kunt zeggen wat je wil, maar getuigt dit van dankbaarheid of beschaafdheid???

Citaat van: "museGirls' signature"Oordeel niet, opdat gij niet geoordeeld worde
Beetje tegenstrijdig, vind je ook niet?
Verder beoordeel ik iemand op z'n daden.

iemand veroordelen en vooroordelen hebben is niet hetzelfde.. ik heb ook geen vooroordelen, alleen teveel nare ervaringen met marokkanen om nog bij iedereen ff te kijken of ie wel deugt. eigen schuld dikke bult
Heel je post is contradictisch, dat heb je toch wel door?

Funshion

Problemen, problemen!!
Eigenlijk moeten jullie daar allemaal zo niet over nadenken!
Kdenk niet dat iemand iemand anders kan overtuigen met zo'n rotsvaste overtuiging!!
Tis natuurlijk wel kei erg dat er zo veel mensen zijn die zo bevooroordeeld zijn!!
Schande....
xXx
ooooi!
Ik ben dus DE enige echt Lalalauraah!
Lau the cow...

Ra58

sgandaalig........
verbeter de wereld, en begin bij jezelf....
Metal up your ass!

SuuSjj-Gaucho

't Is Slecht Jaa..
Maar 't Word Gedaan; DoOr Iedereen; OnBewust Doe Je 't .. Ook Al Zou Je 't Niet Moeten Doen..

Ra58

mar dan moe je meer opjezelf letten
Metal up your ass!