logo songteksten.net

Oordeel niet over kleur of afkomst

Gestart door watermark, 4 november 2004, 17:27:06

Vorige topic - Volgende topic

Ben je het hier mee eens=

Ja, echt helemaal!!!
24 (92.3%)
Nee, wat een onzin!!
2 (7.7%)

Totaal aantal stemmen: 26

Stemmen gesloten: 4 november 2004, 17:27:06

SuuSjj-Gaucho

Tjaa.. Dat Is Waar;
Maar Ik Doe 't Niet Echt.. Misschien Denk Ik 't Soms; Maar Doe Er Nix Mee En Breng 't Ook Niet Naar Buiten..

Ra58

Metal up your ass!

Mr_idiot

ik ben het helemaal met je eens hor.
maar er wordt voor de rest ook niks gedaan aan de gene die het verpesten.
ik heb al zo vaak oog in oog met een groepje gestaan.
en puur uit bangheid.
heeft de politie mij opgepakt!!!
want ik was in muh uppie.
dus fuck al die mongolen die het verzieken.
die hebben het hier een stuk beter naar de zin dan mij.
dat vind ik echt F*cked up.
maar ja.
wat doe je eraan.

maar voor de rest ben ik het geheel met je eens trouwens
oehoe

flientje_pinwin


Ra58

ik sluit me daar voledig bij aan
Metal up your ass!

Leidenschaft.89

Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "-=Nienna=-"
Citaat van: "museGirl"
Citaat van: "watermark"Je ziet een Marokkaan lopen en je grijpt gelijk naar je tas of je bent angstig om dood geschoten te worden

weet je hoe het komt? ze hebben gewoon zo'n reputatie gecreeerd voor zichzelf, het komt niet uit de lucht vallen. het is alleen zo dat mensen voorzichtig worden want niemand denkt van: daar loopt een marokkaan, laat ik geen vooroordelen hebben en gewoon mijn tas niet wegdoen en als ie hem steelt en mij doodschiet, dan is het tuig, en als hij dat niet doet, dan is hij wel oke. dat doet niemand snap je? mensen worden gewoon schuwer, en dat is lullig voor de marokkanen die niks met die shit te maken hebben, maar dat hebben ze aan hun landgenoten te danken.
ik heb ook nog nooit gezien dat een nederlandse jongen gewoon als een dier zijn tong naar me uitsteekt of schreeuwt van, meisje, hij wil met je. die mensen missen gewoon een stuk beschaving, dat is alles. ze zijn vulgair. en ze praten ook altijd zo agressief tegen je, je walgt er gewoon van.bovendien, wat voor een onzin is het dat die ondankbare mensen hier van de welvaart komen profiteren en dan opa's en oma's gaan beroven, aan wie ze nota bene die welvaart te danken hebben... en de kinedren van die opa's.. je kunt zeggen wat je wil, maar getuigt dit van dankbaarheid of beschaafdheid???

Citaat van: "museGirls' signature"Oordeel niet, opdat gij niet geoordeeld worde
Beetje tegenstrijdig, vind je ook niet?
Verder beoordeel ik iemand op z'n daden.

iemand veroordelen en vooroordelen hebben is niet hetzelfde.. ik heb ook geen vooroordelen, alleen teveel nare ervaringen met marokkanen om nog bij iedereen ff te kijken of ie wel deugt. eigen schuld dikke bult
Heel je post is contradictisch, dat heb je toch wel door?

ver·oor·de·len (ov.ww.)
[...]
2 bij oordeel verwerpen => afkraken

voor·oor·deel (het ~, -delen)
1 ongegronde mening

Twee compleet verschillende dingen, dat heb je toch wel door?
ow

*Serpil*

ik ben zelf een moslim,
en ik ben zelf heel rustig meisje en doe vwo 4
ik heb nog nooit gevochten met iemand en ik maak ook niet zo snel ruzie
iedereen denkt dat elke turk/marokaan niks bereikt in het leven of elke dag ruzie maken.
Nou ik zal je is vertellen, ik was laatst in de stad en er stond een oud vrouwtje naar de sieraden te kijken ik wou er langs en ik vroeg heel aardig met een big smile of ik er langs mog. je moest eens zien hoe vuil ze me aankeek, net of ik haar iets had aan gedaan.
ik geloof dat niemand het eens was met de mening van theo van gogh, maar het doet wel pijn om zulke dingen te horen. Hij heeft een film en dan is er een naakte vrouw aan het bidden. nou daar kan ik dus egt niet tegen hoor! dat doe je toch niet, we moeten ons juist bedekken als we aan het bidden zijn en dan gaat die daar een naakte vrouw neerzetten! en gaat hij in de moskee allemaal blote vrouwen neerzetten. [ en ga zo maar door ] WAT EEN EIKEL.

Ra58

naja tegenwoordig moet je wel een beetje sgijt aan dat soort dinge hebbe
Metal up your ass!

mihar77

Citaat van: "Ra58"naja tegenwoordig moet je wel een beetje sgijt aan dat soort dinge hebbe
hoebedoel je schijt hebben :?  
Ik ben ook een moslim en verplaats je eens in onze plaats

Wat mo.B heeft gedaan kan natuurlijk niet maar denk ook na wat Van gohg allemaal heeft gedaan en gezegd om de islam te kleineren :{

mihar77

Citaat van: "*Serpil*"ik ben zelf een moslim,
en ik ben zelf heel rustig meisje en doe vwo 4
ik heb nog nooit gevochten met iemand en ik maak ook niet zo snel ruzie
iedereen denkt dat elke turk/marokaan niks bereikt in het leven of elke dag ruzie maken.
Nou ik zal je is vertellen, ik was laatst in de stad en er stond een oud vrouwtje naar de sieraden te kijken ik wou er langs en ik vroeg heel aardig met een big smile of ik er langs mog. je moest eens zien hoe vuil ze me aankeek, net of ik haar iets had aan gedaan.
ik geloof dat niemand het eens was met de mening van theo van gogh, maar het doet wel pijn om zulke dingen te horen. Hij heeft een film en dan is er een naakte vrouw aan het bidden. nou daar kan ik dus egt niet tegen hoor! dat doe je toch niet, we moeten ons juist bedekken als we aan het bidden zijn en dan gaat die daar een naakte vrouw neerzetten! en gaat hij in de moskee allemaal blote vrouwen neerzetten. [ en ga zo maar door ] WAT EEN EIKEL.

Heb hier niets aan toe te voegen *)
Helemaal mee eens ^O^

Ra58

Citaat van: "mihar77"
Citaat van: "Ra58"naja tegenwoordig moet je wel een beetje sgijt aan dat soort dinge hebbe
hoebedoel je schijt hebben :?  
Ik ben ook een moslim en verplaats je eens in onze plaats

Wat mo.B heeft gedaan kan natuurlijk niet maar denk ook na wat Van gohg allemaal heeft gedaan en gezegd om de islam te kleineren :{

naja het is moeilijk voor mij om in jullie te verplaatsen... ik ben geen moslim...En het beste is tog als iedereen gewoon sgijt aan heeft welk geloof iemand heeft...De een is daardoor niet meer dan de ander.
Metal up your ass!

flientje_pinwin


Ra58

Citaat van: "flientje_pinwin"En vooral niet minder!!!
Metal up your ass!

maartj..

Citaat van: "Ra58"
Citaat van: "flientje_pinwin"En vooral niet minder!!!

Ra58

Metal up your ass!