logo songteksten.net

Wat zit er onder je Ctrl - V?

Gestart door -=Nienna=-, 29 december 2004, 14:32:22

Vorige topic - Volgende topic

maartj..


maartj..

En trouwens, ziet ze er zo alternatief uit (behalve haar haar)?

Zoek je maar opnieuw! :P Of ik stuur het je toch maar, als je eens tijd hebt :P

maartj..

En trouwens, ziet ze er zo alternatief uit (behalve haar haar)?

:')

Nu? :D

maartj..

En trouwens, ziet ze er zo alternatief uit (behalve haar haar)?

Oke :D

maartj..

Noise-A-Go Go!!          [ORGANIC AMPUTATION + NAESTY 16AUG @ The Rambler!!!] zegt:
ow children of bodom is kut trouwens
·#·$63M·#·$aartje. zegt:

Noise-A-Go Go!!          [ORGANIC AMPUTATION + NAESTY 16AUG @ The Rambler!!!] zegt:
slechte live-band ook nog, met al dat stoer doen en gepats en fuck fuck fuck dit fuck fuck fuck dat

maartj..


maartj..

I said I'm sorry for the trouble

ander topic :Y

maartj..

Hahahahaha, Lucretia, kijk je in het echt ook zo aardig? :P



^^ op een ander forum, ik was vergeten iets te quoten dus ik knipte 't even omdat ik te lui was het opnieuw te typen :Y

maartj..

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY MERVIN! :D

Haaaa gaaf, je vakantie klinkt echt leuk! Kan je al goed surfen? :D Heb je ook actiefoto's van je eigen? :D En huh, waar ergens in Utrecht kanje dan surfen? Of ben ik nou onnozel? xD Jeetje maar surfen moet wel superleuk zijn! Was je eigelijk met vrinden gegaan, of met zo'n speciale-reis-voor-jonge-mensen? :P
Nouuu eerst zien, en dan pas besluit ik of ik het je vergeef!

En soms weet ik van jou echt niet of je wat je zegt meent, of het gewoon heel goed speelt.  :P

De meeting! Oja! Christel en Angela hadden een datum, 22 september, een zaterdag. KAN JIJ DAN WEL, JONGEMAN? :D
Merel wil dan niet. Merel wil namelijk geen vrij nemen van d'r werk, was een asshole hee! Toch? Vind je ook niet? :P En ik vind het wel een beetje eng om alleen te komen. :') En ik heb niks meer van Kayleigh gehoord. Mja die zal Maastricht toch wel bij voorbaat te verweg vinden. En dan mot jij Dana maar vragen of ze wat voelt voor 'n meeting. :P

Verjaardag was trouwens een beetje saai enzo. En ook wel saai. Maar ook nog best saai! Ik heb Harry Potter 7 :'), een ventilator (?), een DVDspeler en wat centjes gekregen. En vooral veel verjaardagskusjes. :P
Fijn dat de vlaai goed smaakte, een heuse rijstevlaai met kers en slagroom met chocoladevlokken erop. :')

*zit bibberend te bevriezen*
Ojeetje Merv, ik zou trouwens als ik jou was maar oppassen dat je niet ziek wordt. Het weer is zó klote he. En jij zit nu nog helemaal in Franse sferen enzo, dus dat is zwaar linke soep. :P

En nu gaat ik naar bed!
Kuskus, Maartje


maartj..

Maartje zegt:
maar T. kan erg overdrijven:P
Maartje zegt:
wat heb je precies gehoord en wanneer?
John Doe        (L)'s marijke ,, in the end, every thing will change, even if we don't want to zegt:
hijs een beetje gay
John Doe        (L)'s marijke ,, in the end, every thing will change, even if we don't want to zegt:
:P
John Doe        (L)'s marijke ,, in the end, every thing will change, even if we don't want to zegt:
da jij y. nogal leuk vond



CrazyQueentj

onder myn Ctrl V zit ::

ben je gek ofzo ??
ik ben byna 12 ,,
en jij wil op jj 12e al een kind :O
ik bedoel t niet slecht ofz en vat t niet verkeerd op ofz maar je bent egt niet wijs :S want myn own vriendin was 13e zwanger en ze pleegde bijna zelfmoord daar door :S en je meot ook je school nog afmake enz ;) dus eerst je sgool en dan kindere :)

:O is nog vn youtube xD
whahh

maartj..