logo songteksten.net

Huisdieren??

Gestart door cissiegirly, 18 januari 2004, 23:00:47

Vorige topic - Volgende topic

Ra58

tot mijn spijt moet ik meededelen dat Gupke (iedereen dierbare) de goudvis is overleden....
Metal up your ass!

-=Nienna=-

Citaat van: "Ra58"tot mijn spijt moet ik meededelen dat Gupke (iedereen dierbare) de goudvis is overleden....

Aww.... *hugs*
Gaat 't wel?
:P

Ra58

ben al weer bekomen....
mar ik ga n vogeltje kopen :)
Metal up your ass!

-=Nienna=-

Citaat van: "Ra58"ben al weer bekomen....
mar ik ga n vogeltje kopen :)

En, hoe ga je 'm noemen?

Ra58

Metal up your ass!

Ra58

mar hij moet ook luisteren naar pietje
Metal up your ass!

-=Nienna=-


Ra58

oke, ik heb een geen huisdieren!
Metal up your ass!

Little_tallie

mja ik heb een rat,hond en kat...maar ik vraag me hard af of ik al niet es eerder in dit topic gereageerd had ^^
W

ninonnutjuh

volgens mij heb ik hier nog nix neergezet.. dus ik zeg welke huisdiere ik heb: hond - fluffie
en een kat - tijger

Little_tallie

W

othalia

ik wil later echt katten en mss nog een ratje

museGirl

ik heb me toch als kind een mooi beest gehad! op zoch een doodgewone zwart-witte kat maar hij heeft iets aan zijn voorpoten.. hij heeft namelijk niet zoveel vingers als hij hoort te hebben, maar ze zijn aan elkaar vastgegroeid tot 1 dikke vinger (en een losse duim, dus in totaal 2 klauwen), maar hij kan er prachtig in de bomen mee klimmen.. dat beest is al oud. we noemden hem vanaf het begin af aan al mutant en dat is ook zijn naam gebleven. ik had hem weleens als kind meegenomen naar de 'datsja' van mijn oma en een paar keer vonden we hem wel terug maar op een dag liep ie weg...  ;( hij was nog vrij klein, als mens denk ik een adolescent. maar toen mijn oma aan het einde van de zomer weer naar de datsja ging, vond ze hem terug. man wat was ie groot geworden! allemaal van de jacht op veldmuisjes en drinken uit de vlakbij gelegen rivier... hij wou zijn huis eerst niet herkennen maar toen wende hij er weer aan en hij woont nog steeds in rusland. nu is hij denk ik al een 40'er  :)

ps zijn achterpoten zijn wel heel gewoon....
dtollite portas, principes vestras, et elevamini, portae aeternales

Mr_idiot

uh ik heb 2 paarden

3 honden

7 katten

zon 17 koikarpers

zon 50 aqauruium vfissies.

een leguaan.

een wateragaam

1 kolenbrander

14 slangen.

1 baardagaampje

1 vlaamse reus.

3 chin chillaas

1 steppevaraan

4 ratten

twee gewone konijnen.

1 hamster

zou best iets vergeten kunnen zijn daarbij mijn excusees
oehoe

sjappie88

wooooow!! weet je hoeveel:| heb je een eige dierenwinkel fsow? :P ik heb alleen een duif.. :)
.][..I Don't Wanna Lose This Feelin' Please Don't Walk Away..][..