logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

En dat mens sowieso.. Oja Gwen Stefani mag oop oprotten.. In No Doubt was ze superleuk, maar nu.. :r

Jetje15

kvind dr muziek niet echt leuk...en die huruyaki girls...lijken net dr slaafjes ofzo.. :S
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

En ze komt zó kotsarrogant over. :N En ze jat in haar liedjes allemaal melodieën van andere nummers..

Buffy16

Krijg persoonlijk ook een beetje een hekel aan Fergie, moet ze het er nóg dieper inwrijven dat zij een geweldig lijf heeft en ik niet?!
Sorry ben gefrustreerd, ik weet het. Maar ik word soms zo moedeloos van die superslanke zangeresjes...... :'(

xLiz

ik vind zangers en zangeressen die liedjes enzo jatten zo nep..  }:|
net alsof ze zelf niks kunnen verzinnen  :O

x :W

maartj..

Citaat van: Buffy16 op 31 maart 2007, 14:40:58
Krijg persoonlijk ook een beetje een hekel aan Fergie, moet ze het er nóg dieper inwrijven dat zij een geweldig lijf heeft en ik niet?!
Sorry ben gefrustreerd, ik weet het. Maar ik word soms zo moedeloos van die superslanke zangeresjes...... :'(
Dat zijn allemaal schriele crapulen: een griepje erover en dood zijn ze, bij wijze van spreken. Een beetje voller/ronder/steviger is toch veel mooier?! Dat vonden de mensen vroeger ook, kijk maar naar modellen op oude schilderijen. :P Mijn vetrollen en ik trekken ons niks aan van het modebeeld! xD

Buffy16

Haha das waar ook, voel me meteen al beter tnx! Heb trouwens ook een hekel aan 'gejatte' liedjes, ben al die covers zo beu!
Of het moet een hele goeie zijn. bv wicked game of solitary man van HIM....

maartj..

En Temptation van CoF! :D En de covers van Iron Maiden door CoB vind ik beter dan de versies van Maiden zelf. :P

Buffy16


maartj..

Achja covers zijn leuk als ze heel anders zijn dan het originele nummer. :)

Buffy16

Ja idd als een artiest een eigen draai eraan heeft gegeven, niet gewoon dom nazingen. Wat Mariah Carey jaren heeft gedaan dus, vind ik zo afschuwelijk! Lady Marmelade vond ik weer wel leuk van Christina, Pink, Mya en Lil' Kim. Was ook wel nagezongen maar toch had het iets speciaals. Waar ik vooral een hekel aan heb is artiesten die een album met kerstliedjes vol zingen. Om te kotsen gewoon!

maartj..

Behalve als ze zelf leuke vernieuwende kerstliedjes maken. :P I'll Be Buried By Christmas van Wednesday13 vind ik wel leuk, maar da's niet een echt echt kerstliedje..

Buffy16

Ja idd, als ze zelf met tekst en melodie komen vind ik het ook wel leuk, maar als ze een kerstalbum volzetten met liedjes zoals jingle bells.......vind ik echt erg! All i want for x-mas is you vond ik van My Chemical Romance weer wel helemaal geweldig....helemaal eigen stijl eraan gegeven. Wat is trouwens je favo kerstplaat? Misschien kun je em van mij wel raden? (tis een oudje en niet origineel....)

maartj..

Last Christmas, I gave you my heart, but the very next day, you gave it away? :P

Ik heb geen favo. :) Het kan me ook niet zoveel boeien, kerst is all about food! :D

Buffy16

Hahahaha in 1 keer goed! Hm ze beginnen me te goed te kennen hier..... Kerst is idd all about food maar vind dat persoonlijk geen slecht concept....hehe ik ben erg!