logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Ik ook.. Ik moet kerst eigelijk maar overslaan, ik word echt te dik.

Jetje15

hihi... I don't really care ;)
sommige covers vink wel errug gaaf hr.. die van the gym class heroes...megagrappig! en sommige vink gewoon leuk omdat t weer extra zwijmelen is voor mij.. something stupid van robbie en nicole bijvoorbeeld.. dan zit ik kwijlend voor de buis.. maar of de gecoverde versie nou beter is..I dunno ;)
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ja dat liedje van Robbie en Nicole vind ik ook errug leuk, maar die hebben er ook weer een andere draai aan gegeven. Een liedje enkel nazingen vind ik een slechte cover, dan vind ik het origineel gewoon beter...

Jetje15

true..alhoewel ik soms wel t idee heb dat een bepaalde stem een liedje ook mooier kan laten klinken...sommige stemmen zijn gewoon erg mooi.. die van Amy Lee van evanescence of die van James Morrison vind ik allebei erg mooi, die hebben iets speciaals.. dan kan t wel, ook al zingen ze t op dezelfde manier, een ander effect krijgen..
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Ja is ook zo, Amy Lee heeft inderdaad ook een hele aparte stem, dus dat geeft idd al een heel ander effect. Maar de covers die Mariah Carey b.v. zingt....... :r

Jetje15

true! maar dat is gewoon omdat haar stemgeluid, hoe knap en zuiver ook, niet zo mooi klinkt.. t is nu eenmaal niet zo fantastisch...haar bereik wel, maar das dan ook alles
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Ik vind de cover van Spineshank van While My Guitar Gently Weeps, dat eigelijk van The Beatles was, echt super. :Y Als die zin eh te bevatten valt. :mrgreen:

Buffy16

Oh die ken ik niet, zal eens opzoeken. Heb ook de cover van Girls Aloud en de Sugababes gehoord van Walk this Way, origineel van Aerosmith, wat een afgang voor die meiden, zeg! Het is wel leuk bedoeld, maar de klassiekers moeten gewoon de klassiers blijven.
Wat ik wel een supercover vind is Sympathy for the devil. Die is origineel van de Stones, maar vind em veeeel beter van Guns 'n Roses.
De stem va Axl geeft dat nummer gewoon zoveel extra!

maartj..

En de cover van Zebrahead van de Spice Girls, Wannabe. :D Die is ook wel leuk. :Y
En de cover van Britney Spears' Oops I did It Again door Children Of Bodom is ook leuk. :P
Gewoon omdat ze beiden door zo'n verschillende artiest dan de oorspronkelijke worden uitgevoerd.

Buffy16

Hm ja is ook wel een ideetje om te downen! Lijkt me ook wel grappig, vooral die cover van de spice girls!

maartj..

Die vind ikzelf juist de mindere van de twee. :P Heb je 'm al?

Buffy16

Haha ok, ja heb ze allebei nu. Vind zelf wannabe beter, ik hou niet zo van grunten, vandaar. Maar ze zijn echt super! Welke versie van sympathy for the devil vind jij beter? Van de Stones of van Guns 'n Roses?

maartj..

Ik zou 't niet weten. :P Ben niet zo wegwijs in die ouwe rock. :P

Buffy16

Haha oke dan, ja tis idd een beetje ouderwets. Heb nu weer een nieuwe passie: Aerosmith!!!!

maartj..

Da's inderdaad best leuk. :)