logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Buffy16

Wahahaha, ik haat trouwens paris hilton ook, niet echt een artiest maar wou het toch ff kwijt! Het is eerder gezegd, maar het kan me niet vaak genoeg gezegd worden! Nicole Richie is ook niet mijn favo mens, btw.....

maartj..

Paris Hilton is wel een artiest!
Herinner je je de geweldige hit Stars Are Blind? :')

Buffy16

Ja das wel waar maar bij 'artiest' denk ik aan iemand die echt iets bereikt heeft, niet aan iemand die alleen maar een liedje zingt.....
en ik haat der nog net zo veel.....

maartj..

Ik vind het eigelijk wel een grappig mens. :P Ik kan het alleen niet uitstaan dat alle jongens uit m'n klas haar MOOI vinden. Pff.. :mrgreen:

Buffy16

Ja met die show van hun kan ik ook wel om haar lachen maar kan het idd ook niet uitstaan dat iedereen haar mooi vind......je gaat gewoon aan jezelf twijfelen omdat je zelf niet uitgemergeld bent!

maartj..

Nee dat niet.. Maar die lege blik in haar ogen zegt toch al genoeg, plus die gemaakte lach.. :N

Buffy16

Ja het is echt erg.....ik heb gelezen dat hilary duff nu weer ruzie zoekt met nicole richie omdat ze verkering heeft met haar ex ofzo...eerst lindsay, nu weer nicole....who's next?

maartj..


Ra58

Ik haat ze allemaaal, die neppe aansteltsters met geld te veel. Ja aanstelsters, t zijn vooral dames
Metal up your ass!

maartj..

Nah dat vind ik niet. Al die "Gangstaaa"-rappers stellen zich ook behoorlijk aan en dat zijn er ook veel!

Buffy16

ik moet jullie allebei idd gelijk geven. die rappers kan ik zelf ook behoorlijk slecht tegen!

maartj..

Ja en Ra is graag net zo vrouw-onvriendelijk als zijn grote voorbeelden, Dimmu&CoF. :mrgreen:

Buffy16


Jetje15

lol!!! al die bitchfights in celebrityland stellen niets voor...free publicity n theyre back to being friends...or acquintances :P
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

Buffy16

Frenemies he?......enemies voor de pers, friends in het echt.....en wij maar geloven.....