logo songteksten.net

Welke artiest haat je?

Gestart door Angelic, 19 januari 2004, 11:51:07

Vorige topic - Volgende topic

maartj..

Voor de pers & voor de centen. :') Trieste mensen.

Buffy16

Jeps, maar wat moeten ze anders als ze geen publiciteit meer hebben? Was toen ook zo tussen Christina Aguilera en Kelly OSbourne, nu hoor je niks meer over die ruzie tussen hen maar een tijd terug was het iedere week wat anders......

maartj..

Oja dat zijn die mensen van..
"Wat is je beroep?"
"Beroemd zijn."

Net zoals het tegenwoordig met de BN'ers gaat. :Y

Buffy16

Tja die worden ook steeds triester.....Vooral al die sterrenprogramma's: Dancing with the stars, Dancing on ice.......enzovoorts...

maartj..

Just the two of us.. So you wannabe a popstar?

Al die artiesten haat ik ook, behalve natuurlijk als ze een waardige baan naast het "BN'er" zijn hebben. :Y

Buffy16

Ja klopt, maar de meeste Bn'ers zijn blij dat deze programma's er zijn zodat ze toch nog wat publiciteit krijgen....Patty Brard bv....

maartj..

Patty Brard presenteert toch ook Shownieuws?

Jetje15

ja, dan valt er nog iets te lachen op de buis enzo.. :P
ik vond just the two of us trouwens vele malen beter dan singing with the stars... bij just the two of us konden ze iig nog zingen!
Jarig zijn is gezond. Uit onderzoek is gebleken dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven!

maartj..

Maar ik vind het een béétje ziek dat een kind van 14 daaraan mee mag doen. Dat is toch totaal niet goed voor haar.. En wie is ze nou helemaal? Het kind van André Hazes. Nee, dán ben je een bekende Nederlander! :')

Ra58

ja maar het mooie is, die "fokkin-gangasta's" maken nog muziek.
Metal up your ass!

maartj..

Muziek? :{
Nee hoor, zij práten wat. Alle lui om ze heen waar niemand aandacht voor heeft die achter die "fokkin-gangstaa's" staan maken de muziek. Maar tegen die mensen heb ik ook niks. :)

Buffy16

Citaat van: maartj.. op  4 mei 2007, 13:52:41
Patty Brard presenteert toch ook Shownieuws?

Jeps, anders komt ze helemaal niet meer op tv, bij dat schaatsen werd ze er ook al meteen uitgeschopt!
Ik vind het gewoon een erg triest persoon...

Ra58

Metal up your ass!

maartj..

Maar met het schaatsen KON ze tenminste iets! Ken jij een ander oud wijf dat een spagaat/split kan maken op schaatsen? Dat vond iktoch wel knap van d'r. :P

Ra58

Metal up your ass!